Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Виртуализация и облаци
15 май
2017
 
 

Велокс създаде система за контактен център под наем в облака

1320 прочитания, 0 коментара

Българският системен интегратор Велокс обяви, че пуска първата по рода си система за „облачен“ контактен център - Velox Cloud Contact Center, която се предлага под наем – като услуга. Според създателите му, новото решение предоставя всички функционалности за един модерен контактен център, без да се налага клиентът да закупува собствени сървъри, оборудване и телефонни централи, и обединява най-иновативните решения за обединени комуникации в света със собствени разработки на екипа на Велокс. Системата е насочена към компании от аутсорсинг индустрията, телекомуникационни оператори, банки, електронни магазини, колекторски фирми и други организации, които разполагат с екипи за маркетинг, продажби или поддръжка по телефона.

„Предимствата на облачния контактцентър са много. Той се използва под наем, а клиентът заплаща единствено месечен абонамент, което елиминира всички капиталови разходи за хардуер, софтуер, захранване и скъпо струващ персонал по поддръжката. Липсват също и разходи за ъпгрейд на софтуера, а клиентът във всеки момент получава най-новите версии на приложенията, без да се налага да мисли за тяхното обновяване. Непрекъсваемостта на услугата също е гарантирана, защото комуникационната система се намира в надежден център за данни и единственото, което трябва да се осигури, е резервирана свързаност към нея. Ръководството на компанията може да се концентрира в основната си дейност, докато за поддръжката на контакт центъра се грижат професионалисти в тази област“ - обяснява Николай Калчев, основател и управител на системния интегратор Велокс.

 

Прочетете още: Велокс: Ръст на интереса към видео системите за търговски обекти у нас

Българският системен интегратор Велокс обяви, че пуска първата по рода си система за „облачен“ контактен център

Системата Velox Cloud Contact Center позволява на компаниите да се разрастват много по-лесно и по-гъвкаво, защото при увеличаване броя на телефонистите могат просто да добавят още няколко работни места към своя абонаментен план. ИТ решението може лесно да се интегрира със съществуващи телекомуникационни решения, при което компаниите не губят вече направените инвестиции.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
ТОП100 НА ТЕХНОЛОГИЧНИТЕ КОМПАНИИ


Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Стандартизирането към добрите практики на ITIL: приоритет за VIVACOMСтандартизирането към добрите практики на ITIL: приоритет за VIVACOM

Разговор с Росен Тончев, новият директор на дирекция „Информационни технологии“ на телекомуникационния оператор.

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас