Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Интернет
11 май
2017
 
 

Банка ДСК откри първия си дигитален клон

Новото звено се намира в „Сердика Център София“ в столицата и ще бъде само един от многото дигитални офиси от ново поколение на банката, които ще отговарят на съвременните изисквания на клиентите.

2616 прочитания, 0 коментара

Днес (11 май) Банка ДСК откри официално първия от новите високотехнологични клонове на организацията. Новото звено се намира в „Сердика Център София“ в столицата. 

Днес имам честта от името на управителния съвет на Банка ДСК да открием първия дигитален клон на банката. Дигитализацията означава да бъдем по-близо до клиента, максимално безхартиено обслужване, по-лесни процеси, изпълнение на нашата корпоративна социална отговорност, клиентите да могат сами да се обслужват. Новият ни клон е с отворено пространство, както и ние сме отворени към своите клиенти, и нашите сърца са насочени към тях, защото основното в бизнеса е клиентът – той да получи услугата бързо, качествено, съвременно, дигитално“, заяви на откриването главният изпълнителен директор на Банка ДСК Виолина Маринова. На събитието стана ясно, че това ще бъде само един от многото дигитални офиси от ново поколение на банката, които ще отговарят на съвременните изисквания на клиентите.

Главният изпълнителен директор на Банка ДСК Виолина Маринова (на преден план)

Прочетете още: Дигиталната трансформация във финансовия сектор е необратима

Главният изпълнителен директор на Банка ДСК Виолина Маринова (на преден план)

Офисът в „Сердика Център София“ представлява хибридно пространство между онлайн и офлайн обслужване. 

На входа на клона посетителите имат възможност от два екрана да получат подробна информация относно предлаганите от банката продукти и услуги и да заявят желаната от тях услуга. 

Банкомати в зоната за посрещане на дигиталния клон на Банка ДСК позволяват на желаещите не само да изтеглят, но и да внесат пари по сметка, както и да осъществят бързи плащания. 

В друга обособена зона, клиентите могат да ползват специализираните мобилни приложения на банката посредством осигурените широкоекранни таблети. 

Във вътрешността на офиса е налична специална конзола с възможност за интернет банкиране – „виртуална папка“, която съдържа необходимите документи и описание на стъпките за изчисляване и кандидатстване за кредит, както и ценна информация като тарифата за услугите на Банка ДСК, лихвен бюлетин и др. От екрана потребителят може да заяви и калкулира кредит, като въведе параметри като сума, срок и др., както и да научи приблизителния размер на кредита, таксите и комисионите по заема и други важни данни, свързани с кандидатстването за заем. 

Традиционното обслужване на гише, чрез директен контакт, също е възможно в новия дигитален офис на Банка ДСК, но в безхартиен вид. За целта има три консултантски и две бързи касови места. Новите технологии са интегрирани и се използват за полагане на електронен подпис чрез електронна писалка. Документите могат да бъдат получени от клиента на електронната му поща или директно в платформата за електронно банкиране ДСК Директ. През 2009 г. Банка ДСК разработи специално за своите клиенти версия на ДСК Директ, пригодена за мобилни телефони - DSK Direct mobi.

Банка ДСК подкрепя за десета поредна година традиционния конкурсИТ проект на годината”, организиран от в. Computerworld. Четиринадесетото издание на инициативата е отворено за кандидатстване. Целите на конкурса са да бъдат откроени най-значимите, мащабни и ефективни ИТ проекти през 2017 г. и да се популяризира опитът в изграждането на информационни решения, натрупан в българските компании, предприятия и институции в национален мащаб през съответната година на провеждане на конкурса.

На официална среща, провела се  в централата на MoneyGram в Лондон в края на април т.г., Банка ДСК получи специален приз за най-иновативна банка на българския пазар. Партньорството на Банка ДСК с компанията MoneyGram - глобален доставчик на иновативни услуги за парични преводи и разплащателни услуги, в резултат на което в последните години Банка ДСК представи  за първи път на българския пазар услугиге Cash2ATM и Cash2Mobile, отличи финансовата институция и като една от най-иновативните банки в Централна и Източна Европа. 

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
ТОП100 НА ТЕХНОЛОГИЧНИТЕ КОМПАНИИ


Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Тод Англин, Progress:  София има страхотна общност от софтуерни разработчициТод Англин, Progress: София има страхотна общност от софтуерни разработчици

Конференцията DevReach се завръща в София, има месец до събитието, а всички билети вече са разпродадени, коментира главният евангелист на Progress.

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас