Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Софтуер
19 апр
2017
 
 

БГ платформа прогнозира имотния пазар във Великобритания

2389 прочитания

Платформа, прогнозираща кои недвижими имоти предстои да бъдат пуснати в продажба през следващите няколко месеца разработи българската уеб агенция Грайнд Уеб Студио. Тя се нарича SmartScope и е създадена за британска онлайн компания, носеща същото име. Според разработчиците платформата обединява някои от най-иновативните технологични сегменти – машинното обучение и изкуствения интелект, обработката на големи масиви от данни (т.нар. big data) и др.

SmartScope е създадена конкретно за пазара на недвижими имоти. Тя е базирана на облачна архитектура и има алгоритъм за машинно обучение (т.нар. machine learning), чрез който анализира данни за хиляди променливи отнасящи се до домакинствата във Великобритания. Според Грайнд Уеб Студио на база на това тя може да прогнозира с висока степен на прецизност кои домакинства има най-голяма вероятност да продадат своите имоти през следващите 180 дни. От там са уверени, че „това позволява на фирмите от бранша да увеличат значително процента на сключените сделки от всичките си обаждания към потенциални клиенти“.

Източник: Freeimages.com

Прочетете още: Тенденции при уеб дизайна за 2017 г. синтезира Грайнд Уеб Студио

„Уеб технологиите отдавна не са просто създаване на работещи сайтове. През последните години секторът се променя динамично под влиянието на сегменти като машинното обучение, виртуалната реалност и обработката на големи масиви от данни. Това прави проектите много по-комплексни и по-интересни – споделя Ивайло Кармазов, съосновател на Грайнд Уеб Студио. – Нашият екип се стреми още от сега да се позиционира в тези области и фактът, че бяхме избрани за реализирането на един от най-големите и иновативни проекти в сферата на недвижимите имоти в Европа, какъвто е SmartScope, е показателен за успеха ни.“

Платформата SmartScope е част от бързо развиващия се технологичен сегмент Predictive Marketing (прогнозен маркетинг), който позволява на компаниите да използва различни показатели, за да прогнозират поведението на клиентите и възможността да вземат решение за покупка в бъдеще.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
Фирмите представят

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Мартин Райхле: R&M развива бизнеса си с иновативни и качествени решенияМартин Райхле: R&M развива бизнеса си с иновативни и качествени решения

2018 г. е най-добрата година за бизнеса на компанията, разработваща и произвеждаща системи с швейцарско качество вече 55 години, заяви Мартин Райхле, един от съсобствениците на Reichle& De-Massari (R&M)

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас