Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Телекомуникации
19 апр
2017
 
 

Нетера обнови клиентската си платформа за онлайн мониторинг

Операторът предложи подписване на търговски документи с квалифициран електронен подпис.

1783 прочитания, 0 коментара

Нетера обнови клиентския интерфейс за мониторинг системата Neterra Online Monitoring System (NOMS), чрез която клиентите на оператора имат постоянен достъп до графики с важните параметри на използваните от тях услуги. Интерфейсът използва нови уеб технологии, включително HTML5 за генериране на графиките, което означава, че потребителите не се нуждаят от браузърни добавки за Flash и Java, за да ги виждат на екрана си.

Освен това страниците се преоразмеряват автоматично, така че да се виждат добре и и на мобилни устройства, обясняват от Нетера. Операторът е качил на сайта си (http://ipnoms.neterra.net) няколко примерни клиентски отчети, като достъпът до тях става с име „temp“ и парола „pmet123“.

Примерна графика от системата NOMS на Нетера

Прочетете още: Нетера: Спираме по 4-5 хиляди DDoS атаки към наши клиенти месечно

От Нетера допълват, че от тази година са увеличили броя на служителите, които имат права самостоятелно да одобряват сделки и проекти, както и да подписват търговски договори. „За всички тези служители има съставени и подписани от управителя на фирмата „Карти на правата“, които имат характера на пълномощни и описват изчерпателно обхвата от правомощия на съответния служител“, допълват от компанията, която въвежда съвременни LEAN методи за управление. Всеки потребител може да изисква от съответния служител неговата карта за права, „за да се убеди в делегираните пълномощия относно подписването на търговски документи“, коментират от Нетера. (Картите на правата на всички служители са достъпни на сайта на оператора).

Във връзка и с тази нова инициатива Нетера разширява създадената през 2012 г. практика за използване на квалифициран електронен подпис (КЕП) за подписване на документи във всички приложими ситуации. „С КЕП вече подписваме всички вътрешни документи, карти на правата, договори, кореспонденция с клиенти и доставчици, НАП и други държавни институции“, обясняват от телекома.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
ТОП100 НА ТЕХНОЛОГИЧНИТЕ КОМПАНИИ

Фирмите представят
Успешни внедрявания в малки и средни компании

Успешни внедрявания в малки и средни компании

Практически опит от ERP проекта в „ЕрДжи Консулт“ ЕООД

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Тод Англин, Progress:  София има страхотна общност от софтуерни разработчициТод Англин, Progress: София има страхотна общност от софтуерни разработчици

Конференцията DevReach се завръща в София, има месец до събитието, а всички билети вече са разпродадени, коментира главният евангелист на Progress.

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас