Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Системи и решения
11 апр
2017
 
 

Чатбот система на Progress записва час в Медицински комплекс Д-р Щерев

Очаква се базираният на изкуствен интелект чатбот Darvin.ai да повиши продуктивността на контактния център на комплекса с 30% София.

2617 прочитания, 0 коментара

На 11 април Progress обяви Darvin.ai – нов инструмент за създаване и пускане на чатботове с изкуствен интелект – разработен в рамките на вътрешен иновативен проект в компанията. С него Progress създаде първия чатбот, фокусиран върху автоматизацията на бизнес процеси в Медицински комплекс „Д-р Щерев“, високотехнологична болница за репродуктивна и регенеративна медицина, акушерство и гинекология. Darvin.ai е част от текущ вътрешен иновационен проект, финансиран от Progress и създаден от служители на компанията. В момента инструментът се предлага само в България.

Изглед към Darvin.ai

Новата чатбот система за записване на преглед в медицинското заведение е интегрирана с популярното приложение за комуникация и VoIP технология – Viber. Медицински комплекс „Д-р Щерев“ получава на ден около 500 запитвания по телефон, имейл и в социалните мрежи, половината от които са за запазване на час или проверка на графика на лекарите. Обработката им отнема значителен ресурс на контактния център на комплекса и оставя ограничено време за по-сложни въпроси на пациенти. За да оптимизира процеса и повиши удовлетвореността на пациентите си, комплексът решава да внедри чатбот с изкуствен интелект, разработен и имплементиран чрез Darvin.ai и създаден от Progress. За разлика от традиционните комуникационни канали, базираният на Darvin.ai чатбот позволява на голям брой хора едновременно да си записват час за преглед дори и в най- натоварените часове през деня, както и извън работно време. След като пациентът се свърже с Медицински комплекс „Д-р Щерев“ от секция „Публични акаунти“ във Viber, той получава отговор от чатбот, който го превежда бързо и лесно през процеса. Очаква се технологията да повиши продуктивността на контактния център с 30%, освобождавайки време на операторите да се фокусират върху по-сложни въпроси на пациенти.

Прочетете още: Progress обяви нова стратегия и глобално преструктуриране

„Пациентите вече избират една клиника пред друга не само според качеството на медицинската помощ, която получават, но и според удобството на комуникацията с нея. Заради спецификата на медицинските грижи, които предлагаме, част от пациентите предпочитат непряката онлайн комуникация пред директното телефонно обаждане за записване на час. Благодарение на Progress и Viber можем да отговорим на тяхното предпочитание чрез най-новите технологии в дигиталния маркетинг и онлайн комуникация“, каза Иван Тодоров, маркетинг директор и член на Борда на директорите на Медицински комплекс „Д-р Щерев“.

Чатботът включва функционалност за обработка на естествен език (Natural Language Processing), която подобрява контекстуалното разбиране, точността и прогнозирането в разговорите. Чрез възможността си да се интегрира с всяка CRM или Help Desk система, Darvin.ai автоматично „обучава“ чатбота да разбира и работи със съществуващите в нея данни. Това дава възможност за автоматизиране на различни рутинни бизнес процеси – от пускане на молба за отпуск директно в системата за управление на човешките ресурси до извършване на финансови транзакции без използването на сложни уебсайтове и мобилни приложения.

„Чатботовете дават възможност на хората да общуват ефективно и естествено по начина, по който го правят с приятелите си – в социалните мрежи по всяко време на деня. Високата потребителска ангажираност и ефективност, които предлагат, ги прави привлекателни за много компании и индустрии“, каза Христо Борисов, директор „Продуктов мениджмънт“ в Progress.

Медицински комплекс „Д-р Щерев“ планира да интегрира чатбот системата с платформата за размяна на съобщения Facebook Messenger в акаунта си във Facebook и в бъдещия чат на корпоративния си уебсайт.  

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
ТОП100 НА ТЕХНОЛОГИЧНИТЕ КОМПАНИИ


Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Тод Англин, Progress:  София има страхотна общност от софтуерни разработчициТод Англин, Progress: София има страхотна общност от софтуерни разработчици

Конференцията DevReach се завръща в София, има месец до събитието, а всички билети вече са разпродадени, коментира главният евангелист на Progress.

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас