Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Софтуер
29 мар
2017
 
 

40% от компаниите използват анализи на данни

1936 прочитания, 0 коментара

Рязко увеличаване в използването на анализи на данни се през следващите три години. Според проучване на Forrester Consulting, проведено по поръчка на френския интегратор Atos, в момента 40% от организациите вече използват анализите на данни за ключови бизнес функции от рода на продажбите, разработването на продукти и маркетинга, а други 23% планират въвеждането им в рамките на следващите 12 месеца.

Анализаторите предвиждат, че до 2020 г. тези анализи ще обхванат „почти 90% от компаниите, чиято бизнес ориентация е базирана на данни“.

Прочетете още: Atos купува родната ИнфоПартнерс и прави местен център за услуги в ХВП

44% от анкетираните обаче виждат нарастване на многообразието сред видовете неструктурирани данни като значимо предизвикателство. Също така 35% са загрижени за традиционните практики по отношение на изходните бази данни и липсата на синхронизация между ИТ и бизнес функциите.

Все пак, повечето организации предприемат действия, за да коригират горните бариери пред използването на анализите на данни. Мнозинството от участниците в проучването изтъкват и следните инициативи като критични приоритети за следващите 12 месеца: подобряване на отношението ИТ-бизнес (71%) и реорганизация на ИТ с цел по-доброто синхронизиране с бизнеса (66%).

Проучването разглежда амбициите и приоритетите в единадесет индустриални сектори. Анализаторите смятат, че то показа ясен акцент върху различни специфични за съответния пазар приоритети в зависимост от сектора.

При комуналните услуги, например, анализите на данни се разглеждат като предпоставка за развитието на интелигентни мрежи, докато в производството анализите са тясно свързани с „умната фабрика“, особено във връзка с диагностичната поддръжка.

„Скоростта, с която определена организация извлича ползи от анализите на данни се определя в еднаква степен от въпроси, свързани както с бизнеса, така и с технологиите – коментира Урсула Моргенщерн, Atos ESVP, направление „Решения за бизнеса и платформи“. – Ето защо поставяме акцент върху подход, който се води от бизнеса с Кодекса на Atos – нашето предложение за анализи, основани на бизнеса, които използват експертните познания на Atos в областта на IoT (Интернет на нещата) и когнитивните решения.”

При проучването, проведено от Forrester от името на Atos, е разгледана глобална извадка от над 580 лица, отговорни за вземане на решения в бизнес и ИТ направленията в 11 индустриални сектора на три континента. Цялото проучване е достъпно на сайта на Atos.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
Фирмите представят

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Тод Англин, Progress:  София има страхотна общност от софтуерни разработчициТод Англин, Progress: София има страхотна общност от софтуерни разработчици

Конференцията DevReach се завръща в София, има месец до събитието, а всички билети вече са разпродадени, коментира главният евангелист на Progress.

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас