Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Телекомуникации
22 мар
2017
 
 

Мтел предложи на SMB фирмите офисна централа като услуга

Пакетното предложение на Мобилтел включва централа, поддръжка и минути за разговори.

2688 прочитания

Владимир Владков

Офисна телефонна централа като услуга разработи Мобилтел. Новата фиксирана гласова услуга „Мтел офис централа“ е създадена специално за малки и средни предприятия. По този начин фирмите могат да провеждат телефонни разговори, без да купуват самата централа или да плащат за нейната поддръжка, обясняват от Мтел.

Пакетното предложение на Мобилтел включва централа, поддръжка и минути за разговори.

Прочетете още: Мтел свали таксите за тарифата Мтел безкрай

Фирмите, които станат клиенти на пакетната услуга, получават от Мтел IP телефонна централа, както и IP телефонни апарати срещу 1 лв. на месец за всеки апарат. Услугата „Мтел офис централа“ предоставя на компаниите и фиксирана гласова услуга с включени разговори към всички мрежи в България и към фиксирани мрежи в Европа. „По този начин малките и средни предприятия получават телефонни услуги в офиса, без да влагат първоначални инвестиции за оборудване“, обясняват от оператора.

Телекомът ще осигурява и техническа поддръжка на предоставеното оборудване, като тя важи за целия срок на договора. „В момента почти липсва поддръжка на стари телефонни централи, което кара потребителите да издирват производители, вносители и сервизи в страната и да губят ценно време“, твърдят от Мтел. За пакета обаче компанията събира еднократна такса за първоначална инсталация и конфигурация на услугата в размер на 150 лв. за пакети S и М, 300 лв. за пакети L и XL.

Новата услуга е разработена в различни варианти, които да отговорят на нуждите както на малки, така и на по-големи офиси с до 300 потребители на телефонната централа. Стартовата оферта е за централа с до 10 потребители и 500 минути на месец общо към всички национални мрежи в България и фиксирани в Европа. Едновременно през централата могат да говорят до 4 потребители, а месечната такса е 69,90 лева без ДДС.

За фирми с до 20 служители е предназначен вариантът М, като централата обслужва до 8 потребители едновременно, а включените минути са 1000. Месечната такса за тази услуга е 99,9 лв. Компаниите с над 100 служители ще разполагат с 2500 минути на месец и централа с 20 едновременни разговори, като те ще плащат на Мтел по 199,9 лв. месечно без ДДС.

Най-големият пакет XL включва телефонна централа за 300 потребители и 5000 включени минути месечно към всички национални мрежи в България и фиксираните в Европа. Таксата за този вариант е 359,9 лева без ДДС на месец, като решението е подходящо за по-големи компании и предприятия.

Методът на таксуване на разговорите към всички мрежи е на всяка секунда след първите 60. Ако бъдат „изговорени“ включените в пакета услуги, фирмата може да добави пакет от 500 минути към национални фиксирани мрежи, което ще й струва 10 лв. без ДДС, а ако добави 100 минути към мобилни мрежи у нас, цената е 6 лв. Ако разговарят повече с мобилни телефони в Европа, фирмите могат да си купят пакет от 200 минути за 50 лв. без ДДС. Фирмите трябва да знаят обаче, че ако активират подобни екстри, те се подновяват за всеки следващ таксуващ период, докато клиентът не ги деактивира.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
Фирмите представят

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Мартин Райхле: R&M развива бизнеса си с иновативни и качествени решенияМартин Райхле: R&M развива бизнеса си с иновативни и качествени решения

2018 г. е най-добрата година за бизнеса на компанията, разработваща и произвеждаща системи с швейцарско качество вече 55 години, заяви Мартин Райхле, един от съсобствениците на Reichle& De-Massari (R&M)

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас