Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | ERP, CRM, BI
20 мар
2017
 
 

CRM конференция ще разкрие потенциала на Salеsforce

Водещи експерти и корпоративни потребители ще споделят опит на 5 април в София.

1515 прочитания, 0 коментара

Как бизнесът да намери, спечели и задържи своите клиенти е основна тема на ежегодната Salesforce CRM конференция 2017, която ще се проведе на 5 април в София. Организатор на събитието е консултантската компания Некст Консулт – представител за България и златен партньор на Salеsforce.com, водещ разработчик на решенията за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM, Customer Relationship Management).

Пълната програма с темите и лекторите е публикувана на сайта на конференцията, която ще се проведе на 5 април в София Ивент Център с начален час 9.00 ч. Достъпът до събитието става след предварителна регистрация.

„CRM решенията помагат на компаниите да привличат повече клиенти и да управляват по-ефективно взаимоотношенията с тях. Българският бизнес може да ускори въвеждането на най-иновативните и ползотворни методи в работата с потребителите, ползвайки CRM решението Salesforce. Много организации у нас вече ползват услугите на американската компания, която е пионер и иноватор в облачните CRM услуги. Успешният бизнес модел на Salesforce зададе най-отчетливата тенденция в индустрията на бизнес софтуера – доставката на софтуер като услуга, което е свързано с редица предимства за клиентите спрямо традиционния начин за използване на софтуерните продукти“, изтъкват организаторите на Salesforce CRM конференция 2017.

Прочетете още: Telus оптимизира управлението на ЧР със Salesforce

 

„С помощта на най-доброто CRM решение в света и възможностите, които то предоставя, ще достигнете днес върховете, на които бихте искали да бъдете утре”, заяви Орлин Дочев, управляващ партньор в Некст Консулт.

Орлин Дочев на миналогодишното издание на Salesforce CRM конференцията.

Специалисти на компанията, гост лектори и реални клиенти ще споделят по време на конференцията знания и опит от работата със Salesforce по ключови въпроси за всеки бизнес:

  • как да привлечем повече клиенти и да ги управляваме по-ефективно;

  • как да повишим шанса за успех в търговските преговори;

  • как да взаимодействаме персонализирано с всеки клиент;

  • как да подобрим мониторинга и ефективността на търговските екипи;

  • как да повишим удовлетвореността на клиентите и да получаваме управленска информация в реално време;

  • как да прогнозираме продажбите си по-добре.

Специални гости на конференцията и тази година ще бъдат експерти на Salesforce, които ще разкрият предимствата на CRM решението. Наред с тях пред участниците в конференцията ще говорят водещите мениджъри на Некст Консулт и представители на големи клиенти на Salesforce CRM като ЧЕЗ Трейд България, Омникар БГ, ЗАД България и др.

Конференцията е насочена към мениджъри от различни сектори, вкл. търговия и дистрибуция, финанси, производство, телекомуникации, транспорт и логистика, професионални услуги и др.

Организаторите на събитието уверяват, че Salesforce CRM конференция 2017 е мястото, където бизнесът ще научи как да бъде по-успешен, по-бърз и по-добър от конкурентите на пазара. В конференцията могат да участват безплатно представители на бизнеса, медиите и образователните институции. 

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
ТОП100 НА ТЕХНОЛОГИЧНИТЕ КОМПАНИИ


Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Стандартизирането към добрите практики на ITIL: приоритет за VIVACOMСтандартизирането към добрите практики на ITIL: приоритет за VIVACOM

Разговор с Росен Тончев, новият директор на дирекция „Информационни технологии“ на телекомуникационния оператор.

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас