Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Мобилни приложения
13 мар
2017
 
 

ПОД-Бъдеще пусна мобилно приложение за проверка на допълнителна пенсия

190 000 българи вече могат да контролират вноските си за пенсия през телефона

1162 прочитания, 0 коментара

Едно от утвърдените пенсионноосигурителни дружества на пазара - „ПОД-Бъдеще“ АД, пусна първото по рода си мобилно приложение в сектора. С него всяко от близо 190 хиляди осигурени лица във фондовете на компанията в България навсякъде и по всяко време може да проверява чрез своето мобилно устройство средствата за допълнителна пенсия по индивидуалната си партида, както и да следи движението на вноските за пенсия, които той и работодателят му правят. Новината съобщиха от пенсионноосигурителното дружество на 13 март.

Благодарение на мобилно приложение, осигурените лица във фондовете на ПОД-Бъдеще могат да проверяват чрез своите мобилни устройства средствата за допълнителна пенсия по индивидуалната си партида, както и да следят движението на вноските за пенсия.

„ПОД Бъдеще“ АД е правоприемник на регистрираното през 2003 г. „ДЗИ-Пенсионно Осигуряване“ АД. Дружеството е лицензирано от Комисията за финансов надзор. „ПОД Бъдеще“ инвестира паричните вноски за пенсия на своите клиенти посредством три фонда - универсален („УПФ-Бъдеще“), професионален („ППФ-Бъдеще“) и доброволен („ДПФ-Бъдеще“). Към 31 декември 2016 г. броят на осигурените лица във фондовете на „ПОД Бъдеще“ достига близо 190 хил., а нетните активи, управлявани от тези фондове - 200 млн. лв.

Прочетете още: Проектите в НОИ и Комак Медикал са ИТ проекти на годината за 2016 г

Изглед към екрана на мобилно приложение.

Мобилното приложение на „ПОД-Бъдеще“ АД е безплатно, може да бъде изтеглено от уебсайта на компанията и да бъде инсталирано на всеки телефон и таблет с операционна система iOS и Android. Необходими са единствено достъп до интернет и въвеждане на ЕГН и осигурителния номер. Приложението е разработено от глобалната агенция за разработване на дигитални уеб и мобилни приложения Futurist Labs, собственост на предприемача от Силициевата долина в САЩ Марк Роджърс.

С мобилното приложение клиентите на „ПОД-Бъдеще“ АД ще могат да получават новини и лични съобщения, както и информация за най-актуалните оферти и отстъпки за покупка на стоки и услуги от партньорите на пенсионната компания в над 730 търговски обекта в цялата страна. Достъпът до тези оферти и отстъпки става чрез клубна карта „Бъдеще“, право на която има всяко осигурено лице във фондовете на „ПОД-Бъдеще“ АД. Компанията планира постепенно да активира допълнителни функционалности в мобилното приложение. 

„ПОД-Бъдеще“ е първата пенсионна компания, която внедрява дигиталната ефективност в един традиционно консервативен сектор. Новият инструмент ще подобри значително обслужването на осигурените лица и комуникацията с тях. Приложението ще увеличи интереса на потребителите към спестяванията им за пенсии и ще ги направи по-съпричастни към необходимостта да планират своето финансово бъдеще. Мобилната платформа поставя основата на едно по-високо ниво на сътрудничество между пенсионната компания и нейните клиенти, което тепърва ще се разширява. Това прави „ПОД-Бъдеще“ желан партньор в спестяванията за допълнителна пенсия.

Мобилното приложение предоставя много повече от това клиентът да проверява средствата по своята партида. То създава дигитална екосистема за изпращане на екзклузивни оферти към притежателите на клубната карта на „ПОД-Бъдеще“, коментира Марк Роджърс, изпълнителен директор на Futurist Labs, разработчик на мобилното приложение на „ПОД-Бъдеще“. 

„Каменната ера в пенсионното осигуряване в България приключи. Мобилните технологии са бъдещето на пенсионноосигурителния бизнес. Те ще са катализатор за преминаване от епохата на хартиените годишни извлечения към получаването на важна за осигурените лица информация за техните спестявания веднага. Мобилните технологии ще играят все по-значима роля в нашата индустрия, също както при останалите финансови услуги.

Актуалните статистики сочат, че над 3 млн. българи имат смартфон и всеки ден те го поглеждат поне веднъж на 5 минути. Над 90% от притежателите на мобилен телефон го държат близо до себе си денонощно, а половината сърфират в интернет през него. Мобилните технологии са и силен инструмент да направим потребителите, които се осигуряват допълнително за пенсия, по-съпричастни и заинтересувани от финансовото им бъдеще. Особено младите, за които мобилността е начин на живот“, заяви Андрей Шотов, изпълнителен директор на „ПОД-Бъдеще“.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Техническите комуникатори трябва непрекъснато да трупат познанияТехническите комуникатори трябва непрекъснато да трупат познания

Леа Гурен, експерт с над 30-годишен опит като автор, редактор, мениджър „Техническа документация“, автор на наръчници за онлайн помощ, консултант и обучител, ще открие осмото издание на единствената конференция за техническа комуникация в Югоизточна...

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас