Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Мобилни
09 мар
2017
 
 

Мтел свали таксите за тарифата Мтел безкрай

Операторът добави минути и мобилен трафик към популярните си смартфон планове.

1238 прочитания, 0 коментара

Ценовата битка за мобилните потребители продължава. След като преди дни Vivacom обяви намаление на таксите за смартфон плановете си, Мтел също обяви промоционално поевтиняване на тарифните планове Мтел безкрай.

Отстъпка до 50% ще ползват клиентите с нов абонамент за Мтел безкрай, но ако ги комбинират с друга услуга на Мтел и/или blizoo. Промоцията важи до края на от март т.г.

Най-голямо е намалението за варианта 3XL, чиято месечна такса е намалена от 69,99 лв. на 34,99 лв. Другият голям план 2XL ще се предлага за 25,49 лв., докато стандартната му такса е 33,99 лв.

Намаление на тарифите има и за плановете Мтел безкрай L, XL, 2XL и 3XL без комбинация с друга услуга, като то достига до 40% при най-скъпия план 3XL. В този случай (без ползване на друга услуга), абонатите ще плащат по 41,99 лв. на месец. При безкрай 2XL новата цена е 25,49 лева, а за планове XL и L промоционалните месечни такси ще са съответно 20,39 лева и 15,99 лева.

Освен по-ниски цени новият двугодишен договор ще осигурява на абонатите и повече мобилни данни, а към по-малките тарифни планове са добавени и повече национални минути. В плана 2XL мобилният интернет е увеличен с 4000 MB, достигайки 12 000 MB на месец. При XL и при L вместо доскорошните 1500 и 1000 MB абонатите ще ползват съответно 4500 MB и 2000 MB на месец.

Добавено е и безплатно ползване на ТВ платформата Mtel NOW (25 ТВ канала за тарифите S, M, L и XL и 35 ТВ канала за 2XL и 3XL). Предимството за абонатите е включването на новите спортни канали на телекома - Mtel Sport 1, Mtel Sport 2 и EDGEsport.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
ТОП100 НА ТЕХНОЛОГИЧНИТЕ КОМПАНИИ


Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Стандартизирането към добрите практики на ITIL: приоритет за VIVACOMСтандартизирането към добрите практики на ITIL: приоритет за VIVACOM

Разговор с Росен Тончев, новият директор на дирекция „Информационни технологии“ на телекомуникационния оператор.

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас