Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Вести
06 мар
2017
 
 

Oracle и Mastercard ще дадат възможност за плащания в реално време

1315 прочитания, 0 коментара

Партньорство за доставяне на решение за дигитални плащания за търговските вериги и хотелиерския бранш обявиха Mastercard и Oracle по време на приключилия миналата седмица Световен мобилен конгрес (MWC 2017). Двете компании допълват, че ще се концентрират върху три конкретни нужди на търговците: решения за плащане, ефективност и съвместимост.

Oracle и Mastercard ще си партнират в разработването и масовото внедряване на плащания в магазини чрез глобалното мобилно приложение Qkr! with Masterpass. То позволява на потребителите директно и в реално време да поръчват и плащат за стоки и услуги чрез своя смартфон, без да чакат на опашка на каса или за сметката от сервитьора. Тази интеграция ще премахне редица неудобства за клиентите и ще направи транзакциите лесни, удобни и сигурни.

Прочетете още: Дигиталните портфейли и VR сред топ темите при технологиите за плащане

Вместо да разработват и внедряват отделни решения за разплащане в своите магазини и онлайн платформи, търговските вериги могат да се възползват от изцяло интегрираната платформа за дигитално плащане и превенция от измами на Mastercard (Mastercard Payment Gateway Services). Очаква се това да увеличи ефективността на търговците.

Интеграцията на Masterpass (универсалната дигитална разплащателна услуга на Mastercard) в продукти на Oracle пък ще позволи на търговските вериги да предоставят възможността за директни и реалновремеви разплащания в различни канали.

Mastercard и Oracle вече работят с редица партньори, сред които wagamama, Carluccio’s, Young & Co.s Brewery и Geronimo Pubs. Те използват Qkr, за да предоставят на своите клиенти възможност да поръчват допълнителни опции от менюто, да заплащат сметки дигитално от масата, когато са готови, както и да разделят лесно сметката помежду си.

През 2017 г. от Mastercard планират разширяване употребата на Qkr платформата в шест нови пазара – Бразилия, Канада, Ирландия, Сингапур, Южна Африка и САЩ. От оператора считат, че дигиталните плащания в реално време ще улеснят клиентите при пазаруване на консумативи и екскурзии в училища, както и при плащане на бензиностанции, паркинги, спортни зали и вендинг машини.

„Близо 80 процента от потребителите използват технологични средства в някакъв момент от процеса на пазаруване – коментира Крис Финдли, старши вицепрезидент търговско развитие в картовия оператор. – Mastercard работи върху изграждането на мултиканална търговия за всяко устройство и предоставянето на удобства за потребителите, независимо къде се намират те – в дома, в магазина или на път. Стъпвайки на успеха на съвместните ни инициативи с Oracle във Великобритания, ние можем да помогнем на търговските вериги и хотелиерския бранш както в изграждането на по-трайна връзка със клиентите, така за разширяването на бизнеса им с бързина и сигурност.“

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
ИТ ПРОЕКТ НА ГОДИНАТА


Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Едуард ван Лейнт: Твърде многото регулации убиват бизнесаЕдуард ван Лейнт: Твърде многото регулации убиват бизнеса

Едуард ван Лейнт е председател и главен изпълнителен директор на EPI Group of Companies. Има над 25 години международен опит в сферата на високите технологии и центрове за данни. Той е основният двигател зад успешното разрастване на EPI в...

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас