Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Интернет
28 фев
2017
 
 

Сосиете Женерал Експресбанк пусна новаторско facebook приложение

Според банката, приложението „Думата имаш ТИ“ прави революция в общуването с клиента.

3989 прочитания, 0 коментара

Ново приложение във facebook обяви на 28 февруари „Сосиете Женерал Експресбанк“. То се нарича „Думата имаш ТИ“ и ще дава възможност на всички потребители – не само на клиентите на банката, за изкажат своите мнения и предложения, свързани с обслужването, продуктите, услугите и банковата среда. Получените предложения ще бъдат разглеждани от мениджмънта на банката, като тези, събрали най-много гласове, ще получат възможност за реализация. Разработчик на платформата е агенция Connect Me.

Арно Льоклер, главен изпълнителен директор на „Сосиете Женерал Експресбанк“

Според представителите на банката, това е революционна стъпка и извежда до нови измерения комуникацията между банка и потребител в България. Идеята на банката е да извършва своевременно и редовно подобрения, така че да осигури възможно най-доброто потребителско изживяване.

Прочетете още: Проекти 2014: Е-обучение в СУ и BPM система в Алианц България

„Днешното представяне е резултат от дългогодишни усилия. Преди повече от 2 години представихме нова комуникационна кампания на банката със слогана „Време е за нещо по-добро“, посочи Арно Льоклер, главен изпълнителен директор на „Сосиете Женерал Експресбанк“.

Той разкри резултатите от проучване, което банката е направила сред потребители, в което клиентите асоциират ходенето в банка с ходенето на зъболекар, т.е. голяма част все още възприемат банките като „необходимото зло“. „Именно тази нагласа искаме да променим, затова стартирахме този проект. Идеята е самите хора да споделят какво искат да се промени в нашата банка, а ние се ангажираме да ги чуем“, заяви той. В доказателство на тезата си Льоклер припомни, че преди 8 месеца банката се е вслушала в съвет от свой клиент и е премахнала таксите при теглене от страна на потребители на „Сосиете Женерал Експресбанк“ от банкомати на финансовата организация. 

В момента банката има над 60 000 фена на своята facebook страница и идеята е те да оценят възможностите, които им предлага новото приложение и да бъдат активни с мнения и коментари.

„Искаме да стъпим на новаторската платформа и да направим революция в общуването банка-клиент“, обясни Мая Клевцова, ръководител „Комуникации“ на „Сосиете Женерал Експресбанк“. 

„Това е първият случай в България, в който банкова институция се отваря по такъв начин към клиентите си“, акцентира Моника Балчева, мениджър „Комуникации“ в банката. Удобството от ползването на социалната мрежа за комуникация е несравнимо и за двете страни в този процес, защото то дава възможност за моментално изпращане и получаване на съобщения, които в конкретния случай може да бъдат идеи или оплаквания. 

Льоклер сподели, че банката ще използва медията, която въведе революция в социалното общуване - facebook, за да впрегне добрите идеи на клиентите и ги превърне във фактор, който ще предизвика положителна промяна за всички. „Тук не ние сме арбитърът, а клиентът – той предлага и решава кое е най-доброто за него“, каза още той. 

Новата платформа е първата по рода си в България, подчертаха от банката. Освен да дават мнения, потребителите ще могат да видят и да гласуват „за“ или „против“ всички останали предложения, както и да участват в анкети, свързани с популярни въпроси. 

Групата „Сосиете Женерал Експресбанк“ е сред седемте най-големи финансови институции в България. В нея влизат банката Сосиете Женерал Експресбанк и нейните дъщерни и асоциирани дружества Sogelease България, Сосиете Женерал Факторинг, Регионален Фонд за градско развитие – фонд мениджър по програма JESSICA на ЕФРР, животозастрахователната компания Sogelife България и компанията за оперативен лизинг и пълно сервизно обслужване АЛД Аутомотив. Към момента организацията има 1 600 служители.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
ТОП100 НА ТЕХНОЛОГИЧНИТЕ КОМПАНИИ


Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Тод Англин, Progress:  София има страхотна общност от софтуерни разработчициТод Англин, Progress: София има страхотна общност от софтуерни разработчици

Конференцията DevReach се завръща в София, има месец до събитието, а всички билети вече са разпродадени, коментира главният евангелист на Progress.

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас