Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Мобилни приложения
23 фев
2017
 
 

Viber включи функции за директно пазаруване през чата

Потребителите на мобилното приложение ще пазаруват от него стоки и услуги, но засега само в САЩ.

1850 прочитания, 0 коментара

Владимир Владков

От началото на март приложението Viber ще разполага с функционалност за електронно пазаруване, като потребителите ще откриват продукти и услуги директно от панела за съобщения, съобщиха от иновативната компания. Viber, която е част от Rakuten, заимства експертизата на японската компания - глобален лидер в електронната търговия.

Пазаруването е сред най-популярните дейности през мобилни устройства, като проучванията сочат, че повече от половината собственици на смартфони ползват телефоните си за пазаруване, а 66% от тях го правят поне веднъж седмично. Но всеки пазарувал през телефона си иска това да става по-забавно и по-социално.

Прочетете още: Viber посочи Джамел Агауа за свой изпълнителен директор

С новата функция Viber добавя именно споделеното изживяване в пазаруването през телефона.

С новата функция Viber добавя именно споделеното изживяване в пазаруването през телефона. Потребителите могат да стартират пазаруване с натискане само на един бутон в рамките на панела за разговори. След като го направят, приложението предоставя разнообразие от марки и стоки, между които да избират, да ги споделят и обсъждат в чата с приятели – и ако е нужно, да бъдат препратени към сайта или приложението на търговеца, за да завършат покупката си. 

От Мтел на няколко пъти използват чат канала си във Viber, за да продават с отстъпка смарт часовници. Без тази функционалност обаче потребителите на оператора получават код за отстъпка, с който след това купуваха продукта от е-магаизина на Мтел. С новия бутон покупката евентуално ще се осъществява директно от чат канала.

Новата услуга "Instant shopping" ще е налична от 6 март т.г., позволявайки на потребителите да пазаруват от редица брандове. Бета версията на приложението първоначално ще бъде достъпна само в САЩ, но до края на година се очаква постепенно да навлезе и на останалите пазари.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
ТОП100 НА ТЕХНОЛОГИЧНИТЕ КОМПАНИИ

Фирмите представят

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Стандартизирането към добрите практики на ITIL: приоритет за VIVACOMСтандартизирането към добрите практики на ITIL: приоритет за VIVACOM

Разговор с Росен Тончев, новият директор на дирекция „Информационни технологии“ на телекомуникационния оператор.

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас