Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Вести
21 фев
2017
 
 

Софийската опера продава онлайн една трета от билетите си

Онлайн модулът на сайта на операта е осигурил 17 пъти повече онлайн билети.

1934 прочитания, 0 коментара

27 на сто, или почти една трета от билетите за постановките на Софийската опера и балет за 2016 г. са направени онлайн, съобщиха от театъра. Броят на продадените онлайн електронни пропуски е със 17 пъти повече спрямо 2012 г., като този скок се дължи основно на въведения чрез платежния оператор ePay.bg онлайн модул за продажби на операта. Възможността за плащане на резервирани билети с дебитни и кредитни карти Visa и MasterCard чрез системата ePay.bg е налична от март 2013 г. Плащането през ePay.bg обаче се прекратява автоматично 72 часа преди спектакъла.

Онлайн модулът на сайта на операта е осигурил 17 пъти повече онлайн билети.

За да използват системата, потребителите трябва да се регистрират и така да се идентифицират. След като си избере постановка и резервира местата, клиентът може да плати онлайн и ще получи е-писмо от операта. В него има електронен билет, който няма нужда да бъде разпечатан. „Преди представлението на входа се показва само прикаченият файл от е-поща“, обясняват от Софийската опера. Максималният брой места, който може да се заплати онлайн, е 8.

Прочетете още: ePay стартира система за продажба на билети

Христина Станева, заместник-директор по административните въпроси на Националата опера и балет„Системата не само е модерна и технологична. Чрез нея се опитваме да насърчим любителите на операта да мислят повече за природата, като не закупуват хартиени билети и не разпечатват електронни или ваучери. Тази иновация има и още един ефект – забелязва се значителен ръст на чуждестранната ни публика, както и на посетителите от България на възраст между 18-45 години“, коментира Христина Станева, заместник-директор по административните въпроси на Националата опера и балет, която е съдействала активно за въвеждане на онлайн услугата през миналата година. Освен през ePay.bg, резервираните билети могат да бъдат платени и „офлайн“ - на касите на EasyPay или с превод по банковата сметка на операта, но отново не по-късно от 3 след резервацията.

Посетителите могат да си купят билети чрез системата за разплащане ePay.bg и от мобилни си устройства, като баркодът за вход се сканира директно от мобилно устройство. Въпреки това в момента се работи по мобилна версия на сайта на Софийската опера и балет. “Скоро театърът ще има собствено мобилно приложение, което ще дава информация за програмата и представленията. С тези нововъведения амбицията ни е и през 2017 г. отново да имаме ръст в онлайн продажбите“, добавя Христина Станева.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
ТОП100 НА ТЕХНОЛОГИЧНИТЕ КОМПАНИИ


Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Стандартизирането към добрите практики на ITIL: приоритет за VIVACOMСтандартизирането към добрите практики на ITIL: приоритет за VIVACOM

Разговор с Росен Тончев, новият директор на дирекция „Информационни технологии“ на телекомуникационния оператор.

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас