Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Интернет на нещата
09 фев
2017
 
 

Бойлер с онлайн връзка и Amazon Echo помагат за разкриване на убийство

1791 прочитания, 0 коментара

В щата Арканзас, САЩ, се гледа дело срещу собственик на жилище, в което по време на нощно празненство е починал човек. Адвокатът на ответника настоява, че смъртта е настъпила в резултат на нещастен случай. Съдът, в опит да установи истината, е изискал предоставяне на историята на работата на свързан с интернет водонагревател на джакузи.

Запознавайки се с данните прокурорът е заявил, че обемът вода, използван на сутринта след злополучната нощ, е биил достатъчен за измиване на уликите. Адвокатът обаче твърди, че потреблението е не по-голямо от отчетеното предния ден.

Прочетете още: Немски потребители съдят WhatsApp заради променената поверителност

Когато свидетел по време на делото свидетел заявява, че в дома на ответника се е слушала музика чрез умната колонка Amazon Echo, прокурорът решава да изясни всички команди, отправени към нея, в злополучната нощ. При това самият прокурор е заявил, че „няма представа дали устройството е записало нещо, имащо общо с делото“. Той просто е решил да изпробва всички възможности, които могат да помогнат за изясняване на случая. Обвинението е изискало получаване аудиозаписи, разшифровки и други данни от Amazon.

Теоретично умната колонка не записва постоянно, но същевременно трябва да възприема всичко след произнасяне на ключовата дума „Алекс“ – така се казва виртуалният асистент на Amazon. От компанията публикуваха изявление, в което се подчертават, че тя не предоставят данни за клиентите си, без искането за това да е придружено от съдебна заповед.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
ТОП100 НА ТЕХНОЛОГИЧНИТЕ КОМПАНИИ

Фирмите представят

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Стандартизирането към добрите практики на ITIL: приоритет за VIVACOMСтандартизирането към добрите практики на ITIL: приоритет за VIVACOM

Разговор с Росен Тончев, новият директор на дирекция „Информационни технологии“ на телекомуникационния оператор.

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас