Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Системи и решения
01 фев
2017
 
 

Щатският музей Хенри Форд работи със системата Progress Sitefinity

След въвеждането на системата за управление на съдържанието, музеят увеличи приходите си с 24%, ползването на дигиталните си колекции – със 155%, и препратките от социалните медии – със 100%.

1771 прочитания, 0 коментара

Международно признатият музей на американската история и иновации „Хенри Форд“ обнови дигиталното си присъствие със системата за управление на съдържанието Progress® Sitefinity® CMS, съобщиха от Progress. В резултат на това музеят увеличи приходите си с 24%, ползването на дигиталните си колекции – със 155%, и препратките от социалните медии – със 100%.

Колекцията на „Хенри Форд“, определяна като историческа забележителност, включва над 26 милиона артефакти, обхващащи период от 300 години американска история. Годишно над 1,7 милиона гости посещават културната дестинация, а други 3 милиона се възползват от уеб и мобилното й присъствие. Във всеки един момент музеят има възможност да изложи само 5% от колекцията си на показ. За да увеличи посещенията на място и да даде възможност на повече хора от различни краища на света да се запознаят с пълното му богатство, той централизира и дигитализира колекцията си. Това включва консолидиране на над 1,5 терабайта данни от над 40 отделни уеб системи в лесно за навигиране дигитално преживяване, възможно и през мобилни устройства.

„Потребителското преживяване на нашите посетители трябва да бъде изключително свързано, тъй като 50% от онлайн трафика ни идва от мобилни устройства. Заради това нашият партньор Perficient Digital ни препоръча Progress Sitefinity, каза Мат Майески, директор „Дигитални и нови медии“ в „Хенри Форд“. - Със системата за управление на съдържанието Progress Sitefinity можем да свържем отделните данни и да извършваме анализи в унифицирания уебсайт. Това ни позволява да вземаме информирани бизнес решения за оптимизирането на потребителското преживяване.“

Прочетете още: Progress обяви нова стратегия и глобално преструктуриране

Използвайки Progress Sitefinity, екипът по дигитални и нови медии на „Хенри Форд“ създава връзки между данните и историите на артефактите.

Използвайки Progress Sitefinity, екипът по дигитални и нови медии на „Хенри Форд“ създава връзки между данните и историите на артефактите. Чрез консолидиране на търсенето потребителите, без значение от географската им локация, могат да намират информация за музея и културното му богатство много по-лесно. Например в рамките на шест месеца след публикуването на историята на Роза Паркс, известен американски активист, над 43 000 човека посещават уебсайта и прекарват общо 265 000 минути в секцията за нея.

„Основната ни задача беше да консолидираме многогодишни интеграции на системи за управление на съдържанието и множество типове хранилища на данни и да създадем унифицирана платформа за данни. Все по-често наблюдаваме събирането на отделни системи в едно преживяване“, каза Питър Фераро, архитект „Решения“ в Perficient Digital. „Progress Sitefinity е идеалното решение за организации като „Хенри Форд“, тъй като предоставя консистентен начин за въвеждане и управление на съдържанието и възможност за създаване на специфични контроли за интеграция на данните.“

След пускането на новия уебсайт на „Хенри Форд“ посещенията към него се увеличават с 12%, а ефективността по оптимизирането и поддръжката му – с 50%. С функционалността си за електронна търговия Progress Sitefinity отваря нови възможности за приходи като например продаване на изображения с висока резолюция.

Като следващ проект музеят планира сливане на физическото и дигиталното пространство чрез допълнителни фукнционалности като геолокация и лесна ориентация.

„Музеят „Хенри Форд“ е чудесен пример за еволюиращия ни дигитален свят. Екипът по дигитални и нови медии видя огромна възможност в това и предприе точните стъпки, за да ангажира по-голяма аудитория чрез дигиталните си канали, каза Антон Христов, директор „Продуктов маркетинг“ в Progress. - Крайният резултат генерира огромна видимост за музея и осигури достъп на много хора до исторически значими артефакти. За нас беше изключително вълнуващо да бъдем катализатора на този успех.“

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
ИТ ПРОЕКТ НА ГОДИНАТА


Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Стоян Дамов, Tick42: Не е нужно да се имитират функции на приложенияСтоян Дамов, Tick42: Не е нужно да се имитират функции на приложения

Компаниите плащат огромни суми за лицензи на компоненти, които се опитват да наподобяват други приложения, вместо да опитат да интегрират приложенията и данните си. Това обяснява Стоян Дамов, съосновател и ръководител на развойната дейност на...

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас