Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Интернет
27 яну
2017
 
 

Нова Броудкастинг Груп добави в онлайн портфейла си eBag.bg

Медийната група е придобила 20% от сайта за пазаруване на хранителни стоки в София.

1923 прочитания, 0 коментара

Владимир Владков

Нова Броудкастинг Груп е придобила 20% от eBag.bg, онлайн магазин за пазаруване на хранителни стоки, обявиха от мултиплатформената медийна компания.

Онлайн супермаркетът eBag.bg е създаден от предприемача Иван Александров преди 2 години и според информация на Нова днес е най-голямата технологична компания за онлайн пазаруване на хранителни стоки и продукти за дома и офиса на територията на София. В момента уебсайтът предлага около 15 хиляди продукта, разпределени в различни категории, включително пресни и пакетирани храни, плодове и зеленчуци, биохрани, но също стоки за дома, за бебето, за домашните любимци и др.

Прочетете още: С нови мобилни приложения Vbox7.com направи революция в България

Портфолиото от доставяни от eBag.bg стоки

„Амбициите на създателя му са в бъдеще платформата да увеличи и разшири асортимента си, както и да се разрасне извън територията на София и България“, добавят от Нова Броудкастинг Груп. В момента сайтът доставя поръчки от 12 до 21 ч. до адреси на територията на столицата в избрани от потребителя времеви слотове по час и половина. Цените за доставка са фиксирани и варират от 2,5 лв. до 4,5 лв. при различни методи на плащане, но при плащане с PayPal за доставката се плаща 2,5 лв. плюс такса 4% от стойността на поръчката.

Придобиването на eBag.bg е поредната сделка в българското онлайн пространство на Нова Броудкастинг Груп като част от стратегията на компанията за инвестиции в дигитална трансформация. В началото на 2016 г. групата чрез компанията Нетинфо придоби 51% от Grabo.bg – най-големият уебсайт за групово пазаруване в страната и 51% от Trendo.bg, водещ онлайн магазин с маркови стоки. Като част от сделката Нетинфо придоби и мажоритарния дял в Opoznai.bg – онлайн каталог за туристически локации в България, част от Grabo.bg. От юни 2016 компанията притежава и 20% от уебсайта Broshura.bg.

“Нова Броудкастинг Груп продължава да обогатява и развива палитрата от уебсайтове и платформи в дигиталното си портфолио, като чрез сделката с eBag.bg насочваме вниманието на бизнеса и потребителите към нова за пазара услуга – онлайн пазаруването на хранителни стоки. Развиваме се добре и това ни позволява непрекъснато да инвестираме в мотивираните и успешни млади български предприемачи, защото вярваме в техния потенциал”, заявява в прес съобщението Дидие Щосел, главен изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп.

“Убедени сме, че eBag.bg ще бъде сред най-предпочитаните начини за пазаруване в съвсем близко бъдеще. В лицето на Нова Броудкастинг Груп имаме стабилен партньор, чийто професионализъм и богат опит ще ни подкрепи в развитието на тази нова ниша – пазарът на онлайн продажбите и дистрибуцията на хранителни продукти в България“, твърди от своя страна основателят и управител на eBag.bg Иван Александров.

„Дигиталният бизнес на групата чрез Netinfo включва 5 от 10-те най-посещавани български уебсайта, разполагаме с мащабно портфолио с фокус върху обещаващи е-бизнес вертикали, в които през следващите години се очаква динамичен ръст“, заяви на годишната конференция на БАККО 2016 Димитър Радев, директор „Разпространение и нови платформи“ в Нова Броудкастинг Груп.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
ТОП100 НА ТЕХНОЛОГИЧНИТЕ КОМПАНИИ

Фирмите представят

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Стандартизирането към добрите практики на ITIL: приоритет за VIVACOMСтандартизирането към добрите практики на ITIL: приоритет за VIVACOM

Разговор с Росен Тончев, новият директор на дирекция „Информационни технологии“ на телекомуникационния оператор.

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас