Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | ERP, CRM, BI
26 яну
2017
 
 

SAP отчете 7 последователни години на ръст

Компанията си поставя високи цели – над 29 млрд. евро през 2020 г., предимно чрез облачен бизнес.

2601 прочитания

SAP обяви 7% ръст на годишните приходи от софтуер и облачни решения за 2016 г., достигайки общо над 18,4 млрд. евро (според МСФО). Годишната оперативна печалба е нараснала с 20% до 5,12 млрд. евро (по МСФО) и с 4% до 6,6 млрд. евро (извън МСФО в постоянна валута), като това е седма поредна година на ръст на бизнеса и на печалбата, заяви Бил Макдърмът, главен изпълнителен директор на SAP.

Компанията отчита над 40% ръст на новите облачни абонаменти през четвъртото тримесечие, а договорите за предоставяне на облачни услуги за бъдещи периоди са нараснали като обем с 47% до 5,4 млрд. евро в края на годината. В същото време годишните приходи за 2016 г. от облачни абонаменти и поддръжка са се увеличили с 31% до 2,99 млрд. евро.

„Разширихме пазарите, които обслужваме, придобихме най-добрите в съответната категория активи и създадохме ново, иновативно поколение ERP със SAP S/4HANA, каза Макдермът. - Лидер сме в индустрията за бизнес софтуер благодарение на успешното и последователно триединство от силни софтуерни продажби, бърз ръст в облака и увеличаване на оперативните приходи. За нас на дневен ред са иновациите и прогреса в машинното самообучение, Интернет на нещата и технологията Blockchain. В SAP сме победители и имаме силната увереност в нашите по-високи цели за 2020!”, добави той.

Прочетете още: Български технологични фирми превзеха конкурса на Forbes

„Големият обем от договори за бъдещи периоди, съчетан с нашето сериозно портфолио ни гарантират още една година с ръст в печалбите през 2017 г. и ни дават увереност да повишим още нашите така или иначе високи цели до 2020 г.”, допълва Лука Мучич, главен финансов директор на SAP.

Компанията се представя силно в регион ЕМЕА с увеличение от 9% на приходите от облачни услуги и софтуер. Приходите от облачни абонаменти и поддръжка са нараснали с 35% (по МСФО) и 37% (извън МСФО в постоянна валута). В ЕМЕА SAP бележи двуцифрен ръст в софтуерните лицензии за Германия и Великобритания.

Бързоразрастващият се облачен бизнес на SAP наред със солидния ръст на приходите от поддръжка, продължават да увеличават дела на по-предвидимите постъпления. Общите приходи от облачни абонаменти, софтуер и поддръжка надвишават 61% от общите годишни приходи за 2016 г. – ръст с 2 процентни пункта.

Успешни решения

Внедряването на S/4HANA скача двойно в сравнение с предходната година до над 5400 клиенти. През четвъртото тримесечие са добавени близо 1300 клиенти, от които около 30% са нови клиенти на SAP. „Да управляваш бизнеса си в реално време на изключително опростена архитектура става задължително търговско условие за все повече и повече компании в новата дигитална икономика. През четвъртото тримесечие S/4HANA избраха Nike и Ameco“, коментираха от компанията.

Облачната платформа на SAP Cloud Platform също е в основата на добрия облачен бизнес на компанията. „Тя дава възможност на клиентите да разширят функционалностите, да изграждат нови бързи приложения с бързи инструменти за разработка, както и да интегрират различни приложения и модели за внедряване, обясняват от SAP. - Освен това платформата способства за революцията на Интернет на нещата (IoT), като свързва бързорастящ брой интелигентни устройства и машини с хора и процеси за постигане на отлични бизнес резултати.“

SAP продължава да набира скорост и с облачните си решения за управление на човешки капитал. Компанията предлага в световен мащаб цялостни решения за управление на човешки ресурси както за служители на постоянни договори, така и за такива с временна заетост. SAP внедрява интелигентни услуги като автоматизирано свързване на автобиографии с отворени работни позиции и машинно самообучение. „Броят на клиентите на SuccessFactors Employee Central – ядрото на решенията за управление на човешкия капитал (HCM) на SAP, надмина 1580 през четвъртото тримесечие. Компании като Mercedes-AMG и Valentino избраха решенията на SAP точно в този период“, допълват от компанията.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Сергей Белоусов, Acronis: Отваряме развоен център в СофияСергей Белоусов, Acronis: Отваряме развоен център в София

Сингапурският специалист в областта на архивирането, възстановяването и защитата на данни създава свой голям инженерингов център в София, в който до 2-3 години трябва да работят над 200 високовалифицирани специалисти. Това обяви главният...

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас