Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Човешки ресурси
14 дек
2016
 
 

TELUS демонстрира работната си среда пред потенциални служители

3013 прочитания

Ден на отворените врати, за да покаже как се грижи за своите служители, бе организиран в един от софийските офиси на TELUS International Europe. В рамките на събитието представители на компанията представиха условията за работа и допълнителните предимства, на които могат да разчитат работещите в нея.

От доставчика на аутсорсинг услуги предлагат на служителите си гъвкаво работно време, включително 4-часов работен ден, както и възможности за развитие. 80% от мениджърите на компанията са стартирали от най-базовата позиция – агент, комуникиращ с клиентите на компании, които обслужва TELUS.

Една от последните й инициативи е образователната академия, целяща да подобри езиковите знания на служители, на които малко не им достига за покриване на критериите или не се чувстват напълно уверени в уменията си при работа с клиенти. За момента са налице курсове по немски и френски език, като се подготвят и други.

Прочетете още: Пловдивският офис на Telus се премести в нова сграда

Инициативата Happy Day @ TELUS („Един щастлив ден в TELUS“) се проведе за първи път. Нейната основна цел бе да разкрие какви са елементите, които правят хората щастливи по време на работа. Според представители на компанията комбинацията от нетрадиционна работна среда, възможности за развитие и социално значимите дейности са сред условията, които поддържат интереса на младите хора, според TELUS International Europe, чиито служители в Европа са над 3500 човека.

От там допълват още, че сред елементите, които допринасят силно за щастието на работното място сред младите хора е и корпоративната социална отговорност, която заема ключово място в политиката на компанията. По-голямата част от каузите, които TELUS International Europe, са предложени от самите служители. Най-мащабната инициатива е глобалната кампания TELUS Days of Giving, която се провежда във всеки един град, в който има офис на компанията.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
Интервю

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Иван Георгиев, Kaufland Service: Развитието е ключово за бизнеса ниИван Георгиев, Kaufland Service: Развитието е ключово за бизнеса ни

Марката Кауфланд е позната у нас с веригата си от хипермаркети. Малцина обаче знаят, че от България се поддържат някои от нейните ключови системи, както и че тук се разработват перспективни технологии, които тепърва ще бъдат внедрявани в...

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас