Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Инфраструктурно управление
13 дек
2016
 
 

Ericsson успява да подобри позициите си OSS квадранта на Gartner

Компанията е лидер и в квадранта на Gartner за решенията за управление на интегрирани приходи и клиенти (IRCM).

1985 прочитания, 0 коментара

Ericsson за поредна година е сред лидерите в два от основните си пазарни сегменти според изследванията на Gartner, познати като Магически квадранти. При системите за поддръжка на оперативната дейност (OSS) компанията е лидер за пета поредна година, а при решенията за управление на интегрирани приходи и клиенти (IRCM), в която попада и облачното решение Ericsson Revenue Manager, тя е там за трета поредна година.

Цялостният предварително интегриран и модулен OSS софтуер на Ericsson превръща компанията в предпочитан партньор за телекомите в света. „Софтуерът и услугите на Ericsson помагат в управлението на сложните процеси и за намаляването на общата цена на притежание. Оперативните компетенции и решения на компанията успешно обработват и управляват клиентите, услугите, мрежите, информационните услуги и технологии на операторите, за да осигурят отлични потребителски изживявания, бизнес иновации и ефективност“, коментират анализаторите.

„Докладите на Gartner утвърждават стратегическия ни фокус върху конвергенцията на мрежите и ИТ, както и основните предизвикателства в индустрията като Интернет на нещата, облака и управление на хибридни мрежи от край до край“, коментира Ида ла Списа, директор „Стратегия за портфолиото и решения“ на Ericsson.

Прочетете още: Ericsson купи немски консултант в областта на OSS/BSS

В Магическия квадрант за OSS са отличени доставчици, които продават цялостни системи за поддръжка на оперативната дейност (OSS) на доставчици на комуникационни услуги на световния пазар. OSS се превръщат в основен фактор, който дава възможност на операторите да се трансформират от традиционен в цифров доставчик на услуги, обясняват от Gartner.

Другият ключов пазар на IRCM системи включва доставчици на комуникационни услуги, търсещи готови търговски софтуерни пакети, насочени към основните приходи и бизнес процесите за управление на клиентите. „Операторите трябва да станат по-гъвкави, тъй като поддържат услуги в различни мрежи, предлагат набор от планове и разширяват границите на иновациите. Ericsson предлага обширен, цялостен OSS/BSS продуктов пакет, който съчетава бизнес, ИТ и мрежови възможности. Екип от над 66 000 сервизни специалисти поддържа тези предложения с услуги като консултиране и системна интеграция, управлявани услуги, услуги, свързани с продуктите и услуги за излъчване“, пише в оценката на Gartner.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
ТОП100 НА ТЕХНОЛОГИЧНИТЕ КОМПАНИИ


Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Стандартизирането към добрите практики на ITIL: приоритет за VIVACOMСтандартизирането към добрите практики на ITIL: приоритет за VIVACOM

Разговор с Росен Тончев, новият директор на дирекция „Информационни технологии“ на телекомуникационния оператор.

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас