Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Вести
30 ное
2016
 
 

Telus оптимизира управлението на ЧР със Salesforce

3798 прочитания

Българският офис на Telus International Europe използва необичайно на пръв поглед решение за за управление на човешките си ресурси – облачната услуга Salesforce.com. До средата на 2015 г. повечето документация по подбора на кадри се е поддържала по традиционния начин, в индивидуални папки. Темповете на разрастване на компанията обаче налагат реформиране на тези дейност. Екипът на Telus у нас се увеличава със 150 души всеки месец.

Също така ежедневно във фирмата постъпват 70-100 CV. За подбраните от тях кандидат се натрупват: биография, мотивационно писмо, бланка за първична оценка на кандидата (по телефон), резултати от тестове, документи от диктовки за проверка на чужд език, опис на лични впечатления на всеки интервюиращ и др. Всичко това се „складира“ в папка – по една за всеки човек.

Прочетете още: Пловдивският офис на Telus се премести в нова сграда

Ежемесечно се натрупват по 200 нови папки с листове, разказва Жулиен Марсенак, мениджър на Telus International Europe. Търсенето на конкретен служител става все по-трудно и се увеличава рискът от грешки. В допълнение към това рутинните ревюта на работата на служителите, които би трябвало да се случват на всеки 6 месеца, се бавят заради процесите по печатене писмено попълване и въвеждане на данните.

Благодарение на облачната услуга търсенето на даден кандидат става бързо и лесно като в Google: мениджърите вписват критериите и веднага получават списък с кандидати, отговарящи на изискванията. Справката става за секунди. Облечкава се намирането на човек със специфични умения. Става възможно и многофакторното търсене, обяснява Стефания Дунчева, старши HR мениджър в компанията.

Външните канали за набиране на кадри, сайтовете за работа, също са интегрирани със Salesforce. Така подаваните CV-та постъпват директно в нея, без дублиране. При освобождаване на позиция, която трябва да бъде попълнена бързо, мениджърите могат веднага да „видят“ всички налични кандидати за работа и веднага да наемат човек.

Интегратор на решението в българския офис на Telus е Некст Консулт (Next Consult).

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Сергей Белоусов, Acronis: Отваряме развоен център в СофияСергей Белоусов, Acronis: Отваряме развоен център в София

Сингапурският специалист в областта на архивирането, възстановяването и защитата на данни създава свой голям инженерингов център в София, в който до 2-3 години трябва да работят над 200 високовалифицирани специалисти. Това обяви главният...

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас