Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Човешки ресурси
01 ное
2016
 
 

Социалната кампания #GoRemote стартира на 17 ноември

3652 прочитания

Глобалната кампания #GoRemote, която ангажира млади хора по цял свят, включително от България, със социални проблеми, като в същото време им помага да изградят собствения си бранд и да бъдат забелязани от водещи компании, ще стартира на 17 ноември 2016 г.

Глобалната кампания #GoRemote, която ангажира млади хора по цял свят, включително от България, със социални проблеми, като в същото време им помага да изградят собствения си бранд и да бъдат забелязани от водещи компании, ще стартира на 17 ноември 2016 г.

Хиляди млади хора по света нямат възможност да продължат образованието си, да изградят собствения си имидж и да привлекат вниманието на компаниите, в които биха искали да работят.

Прочетете още: Уеб платформа, дело на българи дава отдалечена заетост на хора в нужда

От друга страна, бизнесът изпитва недостиг на кадри и бездната между компетенциите, които хората имат и компетенциите, които бизнесът търси се увеличава. Работната ръка не е там където е бизнесът, хората пътуват с часове, за да стигнат до работа, налага се да емигрират или да се преместят в големи градове. Инфраструктурата на големите градове не може да ги поеме, обезлюдяват се цели райони и местната икономика е трудно да се възроди. Жените в Близкия Изток, а и не само там, изпитват затруднения да се присъединят към работната сила, защото трябва да се грижат и за семействата си, и да работят. Ситуацията е особено тежка за хора с намалена подвижност, увреждания или аутизъм.

#GoRemote е инициатива на двама българи - създатели на уеб платформата Transformify – Лилия Стоянов, главен изпълнителен директор, и Десислав Каменов, главен технически директор. Целта на платформата е да осигури отдалечена заетост именно на онези хора, които имат най-голяма нужда от такава - хора, живеещи в области с висока безработица, трудноподвижни хора, самотни родители, родители на деца със специални потребности, хора с диагностицирани увреждания, и др.

Лилия Стоянов беше гостуващ лектор в годишната конференция на Българската асоциация за управление на хора (БАУХ), която се проведе в периода 26-28 май под наслов „Building a Future-Ready Organization“ в София. На 11 ноември в Интер Експо Център, София ще се състои международната конференция „Maximizing Human and Organizational Capabilities”, организирана от БАУХ.

Студенти и младежи могат да се включат в #GoRemote, като влизат в ролята на сценаристи или режисьори и разказват историите на хора, чийто живот би се променил коренно, ако имат достъп до отдалечена работа.

Видеата и сценариите се публикуват на сайта на кампанията и приятелите и публиката гласуват. Всяка седмица се излъчват временни победители, като големите награди ще бъдат обявени на 20 декември, дни преди Коледа.

Наградите включват стажове в известни компании, достъп до онлайн обучения и сертификати, електронни устройства, и са осигурени от партньорите на кампанията.

Компаниите имат достъп до профилите на участниците в кампанията и могат да изберат хора, с които биха искали да работят в бъдеще.

Организациите могат да се включат в кампанията като осигурят една от наградите или като споделят информация за #Goremote чрез своите медийни канали.

Периодично преди старта на кампанията на 17 ноември ще бъде публикувана информация за нови награди и партньори.

Водещите партньори на #GoRemote са Genashtim и Laboratoria.

Genashtim е австралийска компания даваща възможност за отдалечена работа на хора с много тежки заболявания живеещи в някой от най – бедните страни по света. Това са хора страдащи от проказа, СПИН и други тежки заболявания, които обществото напълно отхвърля заради догми и традиции. Те не само нямат препитание, но и не могат да комуникират с никого и се чувстват напълно изолирани и изоставени на собствената си съдба. Genashtim им дава шанс отново да са част от екип, да имат приятели и колеги, било то и само виртуално и да печелят достатъчно. Компанията разработва онлайн обучения за много институции, включително eCornell.

Laboratoria е компания базира в Латинска Америка, която дава възможност на момичета от много бедни семейства да получат ИТ обучение. След първите шест месеца те започват работа като стажанти, а след година и половина им се осигурява постоянна работа. Парите, които те печелят помагат техните братчета и сестричета да не отпаднат от училище и повишават жизнения стандарт на цялото семейство. Завършилите програмата възстановяват парите за обучението си в рамките на три години от завършването, за да дадат възможност и на други да минат по същия път. Transformify партнира на Laboratoria в осигуряването на стажове и работа за завършващите програмата. Скоро ще започне и серия от статии разказващи историята на момичетата на блога на Transformify.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
Фирмите представят
Преглед на тенденциите и обобщение на ERP пазара през 2018

Преглед на тенденциите и обобщение на ERP пазара през 2018

Какви нови и интересни неща може да ни разкаже Пламен Боев от Елит Софтуер

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Само за 6 месеца инициативата Vue Vixens е обучила над 400 жениСамо за 6 месеца инициативата Vue Vixens е обучила над 400 жени

Интервю с Джен Лупър, старши developer advocate в Progress и основател на Vue Vixens, лектор на конференцията DevReach 2018

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас