Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Е-администрация
27 окт
2016
 
 

592 служители ще има новата ДА Електронно управление

Александър Йоловски е определен за заместник-председател на агенцията.

3730 прочитания, 0 коментара

Министерският съвет прие правилник за дейността, структурата и организацията на Държавна агенция „Електронно управление“ (ДАЕУ), като общата щатна численост на агенцията е 592 бройки. Агенцията се ръководи от председател, който ще има само един заместник.

Росен Желязков, председател на ДАЕУ

521 от служителите ще дойдат от закритата Изпълнителна агенция „Електронни съобщителни мрежи и информационни системи“ (ЕСМИС), 14 – от дирекция „Електронно управление“ в Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията (МТИТС), и шестима служители ще бъдат прехвърлени от намиращия се в процес на закриване отдел „Управление на проекти“ в администрацията на Министерския съвет, гласи съобщението от правителствената прес служба.

Прочетете още: Развитието на е-управлението до 2021 г. представи Росен Желязков

В агенцията ще има 3 дирекции от общата администрация (общо 56 щатни бройки) и 6 дирекции – в специализираната ще бъдат назначени 516 служители и в нея ще бъде концентриран експертният капацитет на ДАЕУ.

След като избра Росен Желязков за председател на ДАЕУ преди месец, сега правителството определи и неговия заместник - Александър Йоловски. В момента Йоловски е ръководител на отдел в държавната компания „Информационно обслужване“ АД, която правителството планира да превърне в Единен системен интегратор. Преди това Йоловски е бил началник на отдел в Министерството на финансите и в Администрацията на Министерския съвет. Ръководил е тематичната работна група за разработване на Оперативна програма „Добро управление“ 2014-2020 и е водил преговорите с Европейската комисия по нейното приемане, добавят от Министерския съвет.

На същото заседание на правителството е решено още включването на новата агенция ДАЕУ в класификацията на разходите по области на политики и бюджетни програми на първостепенните разпоредители с бюджет, които прилагат програмен формат на бюджет. Други промени в класификацията са съобразени с изискванията на европейското законодателство, свързани с установяване на обща схема за таксуване на аеронавигационното обслужване и доказване на извършените разходи пред Евроконтрол и необходимостта от наличие на независим орган по разследване на произшествията във водния, въздушния и железопътния транспорт.

„Тези промени налагат включването на съответната област на политика и бюджетна програма на ДА „Електронно управление“, чийто ръководител следва да прилага програмен формат на бюджет от 2017 г., както и произтичащи промени в някои области на политики и бюджетни програми на МТИТС“, допълват от прес службата.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
Фирмите представят

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Техническите комуникатори трябва непрекъснато да трупат познанияТехническите комуникатори трябва непрекъснато да трупат познания

Леа Гурен, експерт с над 30-годишен опит като автор, редактор, мениджър „Техническа документация“, автор на наръчници за онлайн помощ, консултант и обучител, ще открие осмото издание на единствената конференция за техническа комуникация в Югоизточна...

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас