Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | ERP, CRM, BI
19 окт
2016
 
 

Електронната търговия навлиза в платформата Salesforce

4042 прочитания

Електронната търговия навлиза в платформата Salesforce, благодарение на Commerce Cloud – облачна система, резултат от скорошното придобиване на Demandware за 2,8 млрд. долара. Новата функционалност на системата беше обявена на конференцията Dreamforce 2016, провела се от 4 до 7 октомври в Сан Франциско.

Според разработчиците на Salesforce, интегрирането на функциите за електронна търговия в платформата преобръща цялата концепция за онлайн-продажбите. Вместо е-магазините да осъществяват продажби и след това постепенно да опознават своите купувачи, сега бизнесите – познавайки отлично нагласите и потребностите на своите потребители – могат да им предлагат гъвкаво и адекватно нови продукти и услуги.

Инструментите на Commerce Cloud вече се използват от над 1800 търговски сайта по света в общо 53 страни.

Прочетете още: Некст Консулт стана златен партньор на Salesforce.com

Платформата вече съдържа и модула за изкуствен интелект Einstein, който вгражда изкуствен разум в системата за управление на отношенията с клиенти Salesforce.

Според създателите на Salesforce, интеграцията между Einstein и Commerce Cloud има потенциала да позволи на организациите да научават всичко важно за своите потребители и навременно да предвиждат очакванията им.

Най-добрите практики от сферата на CRM също бяха представени на форума Dreamforce и вече могат да бъдат приложени у нас благодарение на екипа на Некст Консулт, чиито експерти участваха в обученията в рамките на глобалната конференция, съобщиха от българската компания.

„Запознахме се с изключително иновативни решения за CRM в бизнеса, особено в сферата на търговията на дребно, сподели след завръщането от форума Орлин Дочев, управляващ съдружник в Некст Консулт. - Обменихме опит с колеги, реализирали впечатляващо успешни проекти. Запознахме се с уникални иновации, които те създават на база Salesforce. В България пазарът все още има да наваксва няколко години на развитие, но ние вече сме готови да приложим най-добрите практики от световния опит и да помогнем на българския бизнес да ускори въвеждането на най-иновативните и ползотворни методи и решения в работата с потребителите“.

Най-добрите практики от световния опит в прилагането на Salesforce, потенциалът на Commerce Cloud и ползите от изкуствения интелект във взаимоотношенията с клиентите ще бъдат представени от Некст Конслут пред българските потребители в рамките на традиционния форум Salesforce Day. 

ЕТИКЕТИ:
Next ConsultSalesforce
НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
ИТ МЕНИДЖЪР НА ГОДИНАТА
Започна регистрацията за конкурса „ИТ мениджър на годината“

Започна регистрацията за конкурса „ИТ мениджър на годината“

Наградите на списание CIO и сдружението „Клуб на ИТ мениджърите в България” се дават за значителни постижения в областта на управлението и развитието на информационните технологии.
Фирмите представят

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Само за 6 месеца инициативата Vue Vixens е обучила над 400 жениСамо за 6 месеца инициативата Vue Vixens е обучила над 400 жени

Интервю с Джен Лупър, старши developer advocate в Progress и основател на Vue Vixens, лектор на конференцията DevReach 2018

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас