Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Интернет
30 сеп
2016
 
 

Теленор обучи над 10 хиляди български ученици за рисковете в мрежата

Инициативата „Бъди умен, бъди мил“ е глобална кампания на Telenor Group, реализирана в 13 държави

2582 прочитания, 0 коментара

Повече от 260 служители на Теленор се срещнаха на 29 септември с над 10 хиляди български ученици, запознавайки ги с рисковете в интернет и начините за справяне с тях. Посещенията са част от инициативата на оператора „Бъди умен, бъди мил“, която се провежда в сътрудничество с Националния център за безопасен интернет.

Главният изпълнителен директор на Теленор България г-н Майкъл Фоли и деца от 19 СУ „Елин Пелин“ в София откриха инициативата на оператора „Бъди умен, бъди мил“ , в рамките на която над 10 000 български деца ще бъдат  запознати с рисковете в интернет, как да ги предотвратяват и как да се справят с тях.

Служителите на Теленор посетиха над 60 начални, основни и средни училища в цялата страна. Под формата на забавни игри те разговаряха с ученици от първи до осми клас за различните видове онлайн тормоз, за основните рискове при ползване на интернет, както и за начините за справяне с тях. Игрите са съобразени с възрастта на участниците и са разработени от експертите от Националния център за безопасен интернет, добавят от Теленор.

Прочетете още: Над 80 училища участват в конкурса за дигитална класна стая на Теленор

Компанията е разработила и Наръчник за видовете онлайн тормоз (http://cyberbulling.safenet.bg), който е подходящ не само за ученици, но и за родители. Наръчникът е допълнен от Речник на социалните мрежи (http://socialguide.safenet.bg). През 2014 г. Теленор въведе филтър за блокиране на материали в интернет, съдържащи сексуална злоупотреба с деца, който бе разработен в сътрудничество с МВР.

„За поредна година Теленор се фокусира върху начините и инструментите, чрез които интернет може да бъде безопасно място както за нас, така и за най-уязвимите сред нас – децата. Заедно с Националния център за безопасен интернет искаме да отправим полезно послание към тях и към техните родители. Нещо повече - днес, аз и моите колеги сме сред децата, за да им покажем нагледно и с личен пример как бихме могли заедно да направим интернет едно по-безопасно място за тях“, заяви главният изпълнителен директор на Теленор България Майкъл Фоли, който се включи в инициативата в столичното 19.о СОУ "Елин Пелин".

Главният изпълнителен директор на Теленор България г-н Майкъл Фоли и деца от 19 СУ „Елин Пелин“ в София откриха инициативата на оператора „Бъди умен, бъди мил“ , в рамките на която над 10 000 български деца ще бъдат  запознати с рисковете в интернет, как да ги предотвратяват и как да се справят с тях.

Инициативата „Бъди умен, бъди мил“ е част от глобалната кампания под същото име на Теленор Груп, която ще обхване над 60,000 ученици и родители в 13 държави от целия свят.  „За съжаление, в интернет има и много хора с недобри намерения и това е един от рисковете, пред които се изправят децата. Вярваме, че е изключително важно да ги образоваме и информираме отрано, така че да могат да взимат правилните решения и да ползват безопасно интернет. Като глобален мобилен оператор и интернет доставчик ние гледаме на това като на свое задължение и отговорност“, коментира главният изпълнителен директор и президент на Теленор Груп Сигве Бреке.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
Фирмите представят

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Тод Англин, Progress:  София има страхотна общност от софтуерни разработчициТод Англин, Progress: София има страхотна общност от софтуерни разработчици

Конференцията DevReach се завръща в София, има месец до събитието, а всички билети вече са разпродадени, коментира главният евангелист на Progress.

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас