Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Интернет
02 сеп
2016
 
 

Румънската платформа за онлайн маркетинг Retargeting Biz стъпи и у нас

Анализът на резултатите на над 500 клиента показват, че с помощта на платформата Retargeting може да бъде постигнат до 50% ръст на продажбите в рамките на 3 до 6 месеца.

3470 прочитания

Основана през 2013 г. от двама румънци - Рареш Банеску и Мугур Фрунзети в Румъния компания за интелигентен онлайн маркетинг за електронни магазини Retargeting Biz вече официално присъства на българския пазар. Българското представителство се присъединява към точките във Великобритания, Италия и Полша, които заедно с централните офиси в Букурещ и Лос Анджелис обслужват над 500 клиенти в Европа, САЩ и Азия.

До момента в компанията са инвестирани над 1 млн. евро, а екипът вече включва 25 души, които се занимават с продажби, маркетинг, оптимизация на резултатите, грижа за клиентите и развойна дейност.

Основна цел на всеки онлайн магазин е да постигне максимално съотношение между броя посещения и броя реализирани поръчки или т. нар. “конверсии“. Когато традиционните маркетинг средства изчерпят своя потенциал, идва ред на похвата, познат като ретаргетинг.

Retargeting е платформа за автоматизиран и персонализиран онлайн маркетинг, която използва алгоритъм, който следи поведението на всеки един клиент на даден онлайн магазин и изпраща персонализирани съобщения в отговор на неговите действия. Целта на тези съобщения е да допринесат за допълнителна мотивация на потребителите на определен онлайн магазин, за да завършат процеса на покупка по-бързо.

За постигане на тази цел се използват различни техники, които са плод на натрупаното ноу-хау на румънската компания. В това число влизат анализ на изоставените колички за пазаруване; активиране на отстъпка при моментална покупка, ако посетителят се кани да напусне сайта; определяне на интересни продукти и препоръка за подобни такива. Така софтуерът генерира допълнителен стимул за потенциалния клиент и го мотивира да направи и последната стъпка в процеса на покупка.

Кирил Динов, мениджър „Бизнес развитие“ за българския пазар за Retargeting Biz

Кирил Динов, мениджър Бизнес развитие за българския пазар за Retargeting Biz

„Анализът на резултатите на нашите над 500 клиента показват, че с помощта на платформата Retargeting може да бъде постигнат до 50% ръст на продажбите в рамките на 3 до 6 месеца“, каза Кирил Динов, мениджър „Бизнес развитие“ за българския пазар.

Платформата Retargeting се фокусира върху три основни начина за персонална комуникация с потребителите – действия в реално време, имейл и SMS.

Според собствени проучвания на Retargeting Biz, до 63% от изоставените колички могат да се конвертират в продажби като този подход се използва от всички клиенти на решението. Същевременно, персонализираните имейл съобщения водят до 6 пъти повече конверсии или до 19% повече продажби. Retargeting е съвместима с повечето популярни платформи за онлайн магазини, включително Magento, WooCommerce, OpenCart, Shopify, Bigcommerce, Prestashop, Seliton и др.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Рей О’Фаръл, VMware: Светът на облаците ще е хибриденРей О’Фаръл, VMware: Светът на облаците ще е хибриден

Техническият директор на компанията е уверен, че публичните услуги няма да заменят собствените сървъри.

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас