Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Бизнес
14 юли
2016
 
 

Некст Консулт стана златен партньор на Salesforce.com

2989 прочитания, 0 коментара

Българската консултантска компания Некст Консулт (Next Consult) се издигна до статут на златен партньор на доставчика на облчни услуги Salesforce.com. Получаването на подобен статус обусловено от развитие в няколко аспекта, като интензивността на пазарната активност (т.е. приходи от сделки), задоволството на потребителските организации и квалификацията на екипа.

Според Некст Консулт обратната връзка от клиентите е сред най-съществените фактори в оценката на Salesforce за нейните партньори. За целта облачната компания провежда директни анкети с проектните мениджъри в съответните потребителски организации. На база на техните отговори се формира цялостна оценка, която варира в диапазона от 1 до 10. По този критерий българската консултантска компания се отличава с 9,4 точки.

Орлин Дочев. Снимка - Александър Главчев

Прочетете още: Некст Консулт ще внедрява решения на SAP

„Достигането на статута на „златен партньор“ е резултат най-вече от съществените ни инвестиции в грижата за българските организации – обясни Орлин Дочев, управляващ съдружник в Некст Консулт. – Това са инвестиции в качествена поддръжка, специалисти, обучение и натрупване на специализирано ноу-хау.“

Според консултантската компания е интересно да се отбележи, повечето „златни“ партньор на Salesforce по света са големи американски или западноевропейски интегратори с по над 40 консултанти по внедряване и 30 разработчици в екипите си.

За българските потребителски организации новият статус на Некст Консулт означава повишено внимание от страна на глобалната облачна компания към конкретни нужди и изисквания, обясняват от компанията. „Това се изразява в готовност за приоритетно разрешаване на потенциално възникнали сложни ситуации или специфични изисквания на наши клиенти“, поясни Иво Дрешков, партньор „Софтуерни решения“ във фирмата. Според него трикратно се увеличава броят на случаите, за които тя може директно да ангажира Salesforce в работа с потребителски организации по специфични казуси.

От компанията споделят, че планират активно разширяване на дейността си – и като териториално присъствие, и от гледна точка на индустриална специализация. Некст Консулт предвижда навлизане с вертикални решения в сферата на логистиката и финансовите услуги.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Тод Англин, Progress:  София има страхотна общност от софтуерни разработчициТод Англин, Progress: София има страхотна общност от софтуерни разработчици

Конференцията DevReach се завръща в София, има месец до събитието, а всички билети вече са разпродадени, коментира главният евангелист на Progress.

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас