Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Бизнес
16 май
2016
 
 

Telerik с ново име, лого и продукт

От днес името на Telerik вече официално е Progress. Наименованието ще се запази за продуктите, сайта и Академията на Телерик. До септември първият продукт на Telerik и Progress - Digital Factory, ще бъде пуснат на пазара за масова употреба. До 2020 г. софийското звено ще се сдобие с нова, четвърта, сграда и ще разполага с около 1000 служители.

4640 прочитания

На първата си официална пресконференция след придобиването на Telerik от Progress в края на 2014 г., днес (16 май) българското звено съобщи, че отсега нататък вече ще бъде известно като Progress в България и глобално. Наименованието обаче ще се запази за продуктите, сайта и Академията на Телерик. На специалното събитие за българските медии присъстваха Джери Рули, главен оперативен директор, Мелиса Пълс, главен маркетинг директор, и Майкъл Бенедикт, главен продуктов директор в Progress, заедно със съоснователите на Telerik – Васил Терзиев и Светозар Георгиев.

Мелиса Пълс, главен маркетинг директор на Progress и Джери Рули, главен оперативен директор на Progress, заедно със съоснователите на Telerik – Светозар Георгиев (най-отляво) и Васил Терзиев (най-отдясно).

Мелиса Пълс, главен маркетинг директор на Progress и Джери Рули, главен оперативен директор на Progress, заедно със съоснователите на Telerik – Светозар Георгиев (най-отляво) и Васил Терзиев (най-отдясно).

Прочетете още: ИТ решения на Telerik повишават продуктивността в Schneider Electric

„Продължавайки напред като една компания и една марка, ние си поставяме нови високи цели, които ще постигаме, като се уповаваме на солидното наследство на Telerik, следваме предприемаческия си дух и имаме още по-голямо въздействие върху нашите общност и клиенти“, обявиха съоснователите на Telerik Васил Терзиев, Светозар Георгиев, Бойко Яръмов и Христо Косев.

„Синергията в културите на Progress и Telerik е лесно забележима. Продуктите, които Progress предлага на пазара, също са иновативни, както тези на Telerik; степента на ангажираност на клиентите на Progress е несравнимо висока, каквато е ситуацията и с потребителите на решенията на Telerik. Това, което искаме да направим, е да обединим най-доброто от най-доброто от двете организации в една обща компания“, заяви Мелиса Пълс.

„От изключително значение за бъдещето на компанията е всичко да върви заедно, не само марката, продуктите и хората. Единственият начин да бъдем успешни на пазара е да развиваме всичко заедно“, коментира Васил Терзиев.

Обединението е скрепено символично от ново лого и бранд визия на компанията, решени в свежо зелено.

Новото лого на Progress

Строеж на нов иновационен център

Като най-големия офис на Progress в глобален мащаб, звеното в София се превърна в ключов иновационен център и стратегически двигател за успеха на компанията, съобщи Джери Рули. За да побере разрастващия си екип в България, Progress обяви, че ще работи с местна строителна фирма за строежа на нова 9-етажна сграда с 11 500 кв. м обща площ на офисното пространство. Тя ще бъде проектирана за капацитет от над хиляда човека, ще включва модерно вътрешно оформление, технологични решения от последно поколение и ще има сертификат за екостроителство LEED. Сградата ще включва отворени офисни пространства, конферентни зали, общи пространства за срещи, център за данни и удобства за служителите като паркинг за велосипеди, зала за игри, кафене и стена за катерене. Очаква се строежът на новата сграда да започне през есента на 2016 г.

Разширяване на екипа

От края на 2014 г., когато Progress придоби Telerik, досега броят на служителите в София се е увеличил с над 10%. Компанията очаква тази тенденция да се запази с възможност екипът да се разрасне до над 900 души до 2020 г. Компанията очаква също да продължи да разширява инженерния си талант наред с всички останали бизнес функции в България, сред които и звеното по дигитален маркетинг, в синхрон с цялостната си стратегия за дигитална трансформация.

„Академията на Телерик“ продължава да се развива

Progress обяви също, че ще продължи да развива изключително успешната безплатна образователна инициатива „Академия на Телерик“, предлагаща обучения по софтуерно инженерство, дигитални технологии и отскоро по дигитален маркетинг. До момента в нея присъствено са се обучавали 9000 човека, като 97% от участниците в програмите за възрастни са намерили успешна професионална реализация. Заради успеха си досега инициативата запазва името си и става „Telerik Academy by Progress“. Progress разширява инвестицията си в „Академията на Телерик“, като до края на годината ще удвои преподавателския екип в София, ще добави нова зала за обучения в столицата, както и нов уебсайт с локализирани обучителни материали за потребители извън България. Учебната програма също ще се разшири с направление по бизнес умения и продължаващите обучения за хора на почти всяка възраст.

Преход към дигитална трансформация с ново решение

Progress, под чийто бранд Telerik вече оперира в България, представи днес Progress® DigitalFactory™ - платформа, която помага на компаниите да се възползват от пълния потенциал на дигиталния бизнес. DigitalFactory адресира основните предизвикателства пред бизнеса, свързани с дигиталната им трансформация и нивото на ангажираност на техните клиенти, и подпомага комуникацията и колаборацията между екипите, отговарящи за разработката на софтуер, маркетинга и интеграцията.

„Когато стартирахме собствената си дигитална трансформация, идентифицирахме четири ключови фактора за успех – оптимизиране на ангажираността на клиентите, колаборация с партньорите, премахване на излишните задачи, изпълнявани от ИТ екипите, и опростяване на операциите, коментира Фил Пийд, изпълнителен директор на Progress. - Нашата дигитална визия и DigitalFactory са директен резултат именно от тези принципи, от които се ръководим всеки ден. Знаем, че технологиите представляват само част от решението, което включва промяна в начина на мислене и правене на бизнес, както и по-силно сътрудничество между главните информационни директори и главните маркетинг директори. В Progress разполагаме с опита, уменията и технологиите, за да си партнираме с нашата общност от специалисти, отговарящи за ключовите решения в компанията, като им осигурим инструментите, от които се нуждаят, за да бъдат успешни.“

Progress DigitalFactory

Progress DigitalFactory е нова, базирана в „облака“ платформа, която предоставя на бизнеса цялостно, гъвкаво решение за създаване на изключителни дигитални преживявания за всеки канал. Решенията, които са част от платформата, дават възможност за колаборация и улесняват значително специалистите по маркетинг и ИТ, разработчиците и бизнес потребителите, които целят да трансформират дигитално своите компании. Като решение от типа Software-as-a-Service, платформата ще се предлага на абонаментен принцип. Вече има проявен интерес и от страна ан български организации към новото технологично решение, заяви Светозар Георгиев.

Progress DigitalFactory ще включва три основни решения, които ще бъдат пуснати на пазара през следващите няколко месеца, както и допълнителни решения, които се планира да бъдат достъпни през 2017 г.

1) DigitalFactory for Sites – Големите организации с широко глобално присъствие срещат редица онлайн предизвикателства. Сред тях са трудности при управлението на множество уеб ресурси и активи, невъзможност за споделяне на консистентно съдържание в мобилната и уеб среди, както и зависимост от местни ресурси и бюджет. В допълнение компаниите трябва да се съобразяват и с редица държавни и регулаторни изисквания.

DigitalFactory for Sites дава възможност за управление и скалиране на уебсайтове и дигитални активи и така помага на компаниите да разширят глобалното си присъствие, спазвайки необходимите изисквания за сигурност. За да могат специалистите по дигитален маркетинг да се фокусират изцяло върху генерирането на ново съдържание, решението улеснява създаването на съдържание, управлението и използването на вече налични уеб активи. Също така то помага на бизнес потребителите да бъдат по- независими от ИТ екипите.

2) DigitalFactory for Engagement – Големи и малки организации с международни представителства срещат трудности при разработката на приложения, оптимизирани за всички видове канали. DigitalFactory for Engagement е единственото многофункционално решение, което безпроблемно комбинира уеб и мобилна среда, като следи, персонализира и оптимизира цялостното дигитално преживяване на клиента.

Решението дава възможност за предоставяне на изключително преживяване, което е еднакво за всички използвани канали и устройства. То осигурява оптимизация на потребителското преживяване от най-високо ниво, като предоставя на маркетинг специалистите цялостна картина на потребителя и неговото поведение посредством обединен команден център. В допълнение, ИТ екипите и разработчиците могат да създават и интегрират уебсайтове и мобилни приложения само в рамките на няколко часа, като използват една единствена платформа и база с код.

3) DigitalFactory for Mobile – Въпреки че повечето компании целят да осигурят безпроблемно потребителско преживяване по всички канали, за много организации фокусът върху мобилността остава водеща движеща сила. DigitalFactory for Mobile дава възможност за бързо създаване на изключително преживяване, адаптирано за всеки вид мобилно устройство и източник на данни. Разработчиците могат да създават приложения за iOS, Android и Windows устройства, използвайки една платформа, която не изисква сваляне на софтуер, инсталиране или конфигуриране. DigitalFactory for Mobile предлага всичко необходимо за разработката на мобилни приложения, базирани в „облака“.

Решенията от платформата Progress DigitalFactory се очаква да бъдат достъпни на пазара през третото тримесечие на 2016 г. (юли-септември).

ЕТИКЕТИ:
TeleriкProgress
НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Само за 6 месеца инициативата Vue Vixens е обучила над 400 жениСамо за 6 месеца инициативата Vue Vixens е обучила над 400 жени

Интервю с Джен Лупър, старши developer advocate в Progress и основател на Vue Vixens, лектор на конференцията DevReach 2018

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас