Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Вести
10 мар
2016
 
 

ProSupport Plus на Dell вече обхваща и България

1749 прочитания

Разширяване на услугата си за цялостна поддръжка в още 33 държави в Европа, Близкия Изток, Африка и Азия обяви Dell. С промените ProSupport Plus се предлага и в България. Услугата покрива компютри и таблети и според формулировката на компанията комбинира „приоритетен достъп до експертна поддръжка, поправка на неочаквани повреди и проактивен/прогнозиращ мониторинг за автоматизирана защита“.

От Dell посочват, че са единственият доставчик, предлагащ проактивна и прогнозираща автоматизирана поддръжка за предотвратяване и разрешаване на проблеми за системи на крайни потребители. Цялостното решение за поддръжка е предназначено да осигури максимална надеждност с минимално усилие от страна на клиента.

Прочетете още: Dell представи решение предпазващо от BIOS хакове

Според нейни проучвания услугата позволява намаляване с 84% на времето за повиквания за техническа поддръжка и 58 на сто по-малко стъпки за разрешаване на проблеми, свързани с твърдия диск, отколкото с основни конкуренти.

ProSupport Plus покрива продуктите Dell Latitude, OptiPlex, Precision, Vostro, XPS, Venue и Chromebook.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
Интервю

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Иван Георгиев, Kaufland Service: Развитието е ключово за бизнеса ниИван Георгиев, Kaufland Service: Развитието е ключово за бизнеса ни

Марката Кауфланд е позната у нас с веригата си от хипермаркети. Малцина обаче знаят, че от България се поддържат някои от нейните ключови системи, както и че тук се разработват перспективни технологии, които тепърва ще бъдат внедрявани в...

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас