Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Образование
08 мар
2016
 
 

Progress с академия за дигитален маркетинг в сътрудничество с Google

2806 прочитания

Нова образователна инициатива с фокус върху дигиталните технологии стартира Progress. Тя е част от „Академията на Телерик“ и носи името Telerik Digital Academy. Първият образователен курс ще започне на 9 май 2016 г. Той се организира в партньорство с Google, безплатен е и ще продължи 8 седмици. Кандидатстването е отворено до 17 април.

Telerik Digital Academy е първото в България цялостно безплатно обучение по дигитален маркетинг, подкрепено от Google. Кандидатстването включва подаване на CV и мотивационно писмо на уебстраницата на инициативата. Изисква се също успешно преминат изпит по „Основи на AdWords“ на Google. След като бъдат одобрени, кандидатите трябва да се явят на приемен изпит по английски и IQ. Първите 50 човека с най-висок резултат ще се присъединят към курса на Telerik Digital Academy.

Прочетете още: Билетите за второто издание на еCommCongress са вече в продажба

Участниците ще се научат как да планират, представят, изпълняват и измерват интегрирани дигитални маркетинг кампании. Те ще се запознаят с добри практики за изграждане на онлайн присъствието на една марка, сред които онлайн search, display и video маркетинг. Участниците също ще се научат да управляват „пътешествието на клиента” в различните онлайн канали, да създават ангажиращо съдържание и да водят онлайн разговори.

В допълнение на учебната програма курсистите ще черпят опит от признати специалисти от Google и маркетинг експерти, които често ще бъдат гост лектори в курса. Участниците ще придобият практически умения, като работят по реални кампании за български компании. В края на обучението успешните участници ще получат сертификат, показващ владеенето на цялостни умения по дигитален маркетинг.

„Днес маркетинг функциите и технологиите са толкова тясно свързани, че това води до фундаментална промяна на начина, по който бизнесът оперира, и създава изключителна нужда за дигитална трансформация на всяка компания и индустрия. Telerik Digital Academy цели да повиши дигиталната компетентност на обществото ни, като обучи следващото поколение специалисти, които да водят дигиталната бизнес трансформация – коментира Бойко Яръмов, съосновател на Telerik, a Progress company, и ръководител на „Академията на Телерик. – Инициативата е поредната инвестиция на Progress в развитието на таланта в България и на цялата бизнес екосистема.“

Парис Чайлдрес, мениджър „Бизнес развитие“ на Google за България коментира: „Дигиталната грамотност и в обществото, и в бизнеса е прекалено ниска. Нашето сътрудничество с Progress добавя ново вълнуващо дигитално направление към тяхната утвърдена трейнинг институция. Нашата обща дългосрочна цел е да подкрепим стотици български компании и кариери и да предоставим на пазара маркетинг таланта, от който се нуждае.“

В проучване на Gartner 90% от анкетираните казват, че „конкуренцията за талант е ключова за успеха на дигиталния бизнес“. Според същия доклад: „В резултат от дигиталната некомпетентност на бизнеса 25% от компаниите ще загубят конкурентното си място до 2017 г.“

Същевременно обаче, според скорошно проучване на Европейската комисия за дигиталните умения – DESI, България се класира на последно място сред 30 европейски страни по отношение на дигитални умения и заема предпоследно място в цялата класация.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
Фирмите представят

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Мартин Райхле: R&M развива бизнеса си с иновативни и качествени решенияМартин Райхле: R&M развива бизнеса си с иновативни и качествени решения

2018 г. е най-добрата година за бизнеса на компанията, разработваща и произвеждаща системи с швейцарско качество вече 55 години, заяви Мартин Райхле, един от съсобствениците на Reichle& De-Massari (R&M)

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас