“ози сайт използва бисквитки (cookies). јко желаете можете да научите повече тук. –азбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  ƒискусии  •   ариерна зона  •  —ъбити€
COMPUTERWORLD | —истеми и решени€
17 фев
2016
 
 

Ѕулстрад ∆ивот ¬иена »ншурънс √руп пусна мобилното приложение B-Assist

–азработката играе рол€та на личен асистент, който осигур€ва достъп до квалифицирана здравна помощ онлайн денонощно.

3945 прочитани€

ѕриложението B-Assist за мобилни устройства, разработено специално за клиентите със сключена застраховка „«дравна грижа”, представи «≈јƒ „Ѕулстрад ∆ивот ¬иена »ншурънс √руп“ на 17 февруари.

ѕриложението е безплатно за клиентите на застрахователното дружество и може да бъде изтеглено от GooglePlay - за Android базирани устройства, и от AppStore – за iOS базирани устройства.

ѕрочетете още: «јƒ Ѕулстрад ¬иена »ншурънс √руп с фокус върху развитието на уеб услуги

–азработката играе рол€та на личен асистент, който осигур€ва достъп до квалифицирана здравна помощ онлайн денонощно. ѕриложението дава възможност на потребителите да си записват лесно часове за прегледи и напомн€ за т€х; помага им бързо да изпращат документи за потвърждение на високоспециализирани изследвани€; съхран€ва полезна информаци€ за покритието по застраховката, заведените застрахователни претенции и използваните медицински услуги; предлага нови възможности с вс€ка актуализаци€. —ъщо така, посредством мобилното приложение, клиентите на застрахователната компани€ със сключена застраховка „«дравна грижа” получават достъп и до карта с адресите на около 600 лицензирани държавни и частни медицински лечебни заведени€ и техни клонове в ц€лата страна, в които могат да ползват застраховката си.

ѕроцесът от иде€та за създаване на „идеални€т личен асистент“ до пускането на мобилното приложение отнел около година.

„ћобилното приложение е „върхът на айсберга“, то е един изключително потребителски ориентиран начин клиентите да се свързват с нас, и за да работи то, е изпълнен мащабен технологичен проект. ¬недрена е ц€лостна иновативна облачно-базирана CRM система, ко€то стои зад приложението и дава възможността да се ползват всички услуги“, разкри —ветла Ќесторова, председател на ”— и изпълнителен директор на „Ѕулстрад ∆ивот ¬иена »ншурънс √руп“.

ќтделно от мобилното приложение, в рамките на проекта е разработена отделна онлайн платформа за здравните заведени€, чрез ко€то те могат да извършват онлайн проверка на статуса на индивидуалното застрахователно покритие по застраховката „«дравна грижа“ на клиентите на застраховател€.

Ќа снимката: —ветла Ќесторова, председател на ”— и изпълнителен директор на „Ѕулстрад ∆ивот ¬иена »ншурънс √руп“. ‘отограф: јлександър √лавчев

—ветла Ќесторова

„¬ече работим по верси€ 2 на мобилното приложение, в което ще има чат опци€, за да може медицински екип на компани€та да бъде във връзка с клиентите, когато те имат казус, предвидено е да може да се заведе щета през портала, обмисл€ се и въвеждането на рейтингова система за обратна връзка, чрез ко€то клиентите да могат да оцен€ват лечебните заведени€, лекарите, предоставените им услуги, така че да имаме документиран реални€ опит на клиентите със съответното здраво заведение и той да бъде отразен в документаци€та ни“, допълни Ќесторова.

«а изпълнението на технологични€ проект застрахователното дружество се е доверило на консултантската компани€ Next Consult („Ќекст  онсулт“) - официален представител на Salesforce за Ѕългари€, и TBI Info („“и Ѕи јй »нфо“) - компани€ за софтуерни разработки, в чийто акционерен капитал „Ѕулстрад ∆ивот ¬иена »ншурънс √руп“ има д€лово участие.

—ветла Ќесторова подчерта, че „не е чувала за подобна система в ц€ла ÷ентрална и »зточна ≈вропа, а ќрлин ƒочев, управл€ващ партньор в Next Consult, за€ви, че това е първи€т проект за внедр€ване на Salesforce в застрахователни€ сектор в ёгоизточна ≈вропа.

 ъм момента близо 30 000 са клиентите на „Ѕулстрад ∆ивот ¬иена »ншурънс √руп“ със сключена застраховка „«дравна грижа”, а общо бро€т на застрахованите лица в компани€та е около 200 000. ќрганизаци€та предлага също така застраховки „∆ивот“ и „«лополука“. ѕлановете са системата да обхване всички клиенти на застрахователното дружество.

„«а подобен проект е необходим партньор, който да се развива заедно с технологични€ св€т. — по€вата на нови версии на операционните системи и нови версии на устройствата, платформата, ко€то се ползва, тр€бва естествено да се развива и да следва новостите. јко се б€хме опитали да следваме технологични€ св€т, щ€хме за „загубим мача“, защото това не е основни€т ни бизнес. ќсновни€т ни бизнес се концентрира в осигур€ване на клиентите на застрахователна услуга, защита и помощ да се свържат с лекар. «а целта ни беше необходим партньор, който да може да се движи на гребена на вълната на технологичното развитие, да го следва, и заедно, обедин€вайки компетенциите си, да движим изпълнението на проекта“, коментира избора на Salesforce —ветла Ќесторова.

TBI Info е създател€т на самото мобилно приложение, ко€то стъпва върху платформата на Salesforce.

„¬ техническата част са интегрирани четири различни системи. Salesforce се занимава с ц€лостното обслужване на клиента, а мобилното приложение е само един канал, през който може да се достъпи Salesforce системата. ѕроектът дава възможност за т.нар. omnichannel комуникаци€, т.е. връзка през абсолютно всички канали – телефон, имейл, и т.н. - об€сни ёли€н ћасл€нков, управител на TBI Info. - Salesforce базата данни е интегрирана с друга облачна услуга на Salesforce – Heroku, ко€то достъпва цели€ сървър на приложени€та, приложението за проверка на статуса на здравноосигуреното лице от лечебното заведение, и др. Heroku услугата е свързана с т.нар. legacy система на „Ѕулстрад ∆ивот ¬иена »ншурънс √руп“. ¬сички данни се обмен€т в реално време“.

„ќтделно от всичко изброено дотук, е направена интеграци€ и с централата, ко€то позвол€ва въвеждане на случаите, описани от обаждани€та на потребителите. «а първи път в Ѕългари€ се прави omnichannel инсталаци€ на service-модула на CRM. ќттук нататък системата може да се надгражда с вс€какви приложени€, които дават конкурентни предимства”, каза ƒочев.

Ќј…-Ќќ¬» Ќј…-„≈“≈Ќ» ѕ–≈ѕќ–Џ„јЌ»
»“ ћ≈Ќ»ƒ∆Џ– Ќј √ќƒ»Ќј“ј
«апочна регистраци€та за конкурса Д»“ мениджър на годинатаУ

«апочна регистраци€та за конкурса Д»“ мениджър на годинатаУ

Ќаградите на списание CIO и сдружението Д луб на »“ мениджърите в Ѕългари€Ф се дават за значителни постижени€ в областта на управлението и развитието на информационните технологии.
‘ирмите представ€т

—лайдшоу
»Ќ“≈–¬ё
—амо за 6 месеца инициативата Vue Vixens е обучила над 400 жени—амо за 6 месеца инициативата Vue Vixens е обучила над 400 жени

»нтервю с ƒжен Ћупър, старши developer advocate в Progress и основател на Vue Vixens, лектор на конференци€та DevReach 2018

ѕ–»Ћќ∆≈Ќ»я
јЌ ≈“ј

 акво мислите за FireFox OS?

»нформаци€ за ¬ас