Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Автомобили
06 яну
2016
 
 

CES 2016: триколесен електромотоциклет SRK на Acrimoto

Триколесният електро-мотоциклет SRK на Arcimoto изминава 110 км и ще струва $11 900.

4739 прочитания, 0 коментара

Arcimoto донесе полъх на мотоциклетно забавление в ниския пазарен клас на електромобилите. Прототипът SRK все пак не е горещ продукт за поръчка, а дава тактилно изживяване чрез на газта на кормилото (точно като при мотоциклет или скутер), но все още дава голяма тръпка, дори и без ефекта „вруум“.

Триколесният електро-мотоциклет SRK на Arcimoto изминава 110 км и ще струва $11 900.

По-скромната цел на Arcimoto с прототипа SRK е да създаде ценово по-достъпно електрическо превозно средство от стандартни електромобили. SRK предлага повече място от един мотоциклет (а третото колело улеснява карането му), а в същото време цената му е много по-ниска от тази на една кола, само $11 900, когато доставките му започнат в края на годината. Можете да си запазите един електро-мотоциклет с депозит от $100.

Прочетете още: Колата на Faraday Future FFZero1 е електромобил на мечтите

Този персонален електромобил има седалки за двама пътници (един зад друг), леко подплатени столове с вградени предпазни колани. Двете колела отпред поддържат мотора и пътника на предната седалка, отзад има още едно колело.

Акумулаторът работи под пода в помещението за пътниците. Пробегът на SRK е около 110 км, или 210 с още един пълнител. Очаква се акумулаторът да работи поне 6 години, а след това ще може да бъде заменен за около $2500. В момента можем да се зарежда чрез Level 1 (стандартен домакински контакт) или Level 2, но компанията обмисля да добави и бързо зареждане с прав ток.

Можете да включите SRK с ключ и да превключвате скоростите с дясната ръчка, за да се премине от първа към неутрална и задна. След като сте вече в мотора, завъртате назад дръжката, за да се движите в избраната посока и получавате удовлетворението от мигновеното ускорение на електромобила. Максималната скорост на SRK е около 137 км/ч.

Пътуването се усеща като по-стабилно, дори ако някой автоманиак иска да види какво може да направи с това превозно средство. През цялото време движението на SRK е безшумно като при всеки електромобил, което дава допълнително спокойствие.

Това, което не е спокойно обаче, е пътуването на открито. Площта за пътници е защитена с рамка, която трябва да се справи с нежелани въздействия, като удари отпред и отзад. Точно като при скутер или мотоциклет, пътникът все още е изложен на слънце, вятър и дъжд, но предното стъкло и прозрачният пластмасов покрив ви предпазват от най-лошото. Ще можете да си купуват панели, които стоят върху рама, като разходите за тях се оценяват на около $2000.

Подобно на други лични возила като Toyota iRoad, Arcimoto SRK ще работи като леко превозно средство от дома до работата за един или двама човека. Рамата на SRK се усеща като по-здрава от тази на iRoad, а сигурността е много по-голяма в сравнение със стандартен мотоциклет или велосипед.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
ТОП100 НА ТЕХНОЛОГИЧНИТЕ КОМПАНИИ

Фирмите представят
Успешни внедрявания в малки и средни компании

Успешни внедрявания в малки и средни компании

Практически опит от ERP проекта в „ЕрДжи Консулт“ ЕООД

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Тод Англин, Progress:  София има страхотна общност от софтуерни разработчициТод Англин, Progress: София има страхотна общност от софтуерни разработчици

Конференцията DevReach се завръща в София, има месец до събитието, а всички билети вече са разпродадени, коментира главният евангелист на Progress.

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас