Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Вести
04 дек
2015
 
 

Samsung представя очила за виртуална реалност с кампания

3270 прочитания, 0 коментара

Александър Главчев

С кампания под надслов „Предизвикай страха“ стартират продажбите на очилата за виртуална реалност на Samsung – Gear VR. Според компанията технологията има потенциала да помага на хората да преодолеят страха си от например височини или говорене пред публика, поставяйки ги в симулирана ситуация.

Кристина Щерева

Прочетете още: “Виртуална телепортация” до 2025-а обещават от Facebook

Българското представителство на Samsung ще обособи зона за изпробване на Gear VR в търговски центрове последователно в София, Бургас и Пловдив до 20 декември. За всеки от страховете участниците могат да избират съдържание, което представя разнообразни ситуации с различна степен на трудност, като за всяка от ситуациите могат да се преминат до 3 нива на трудност. На 22 декември от всички участвали в кампанията, които ще преминат през Samsung зоните, ще бъдат изтеглени на случаен принцип двама финалисти – по един за всеки от двата вида страх, които ще получат награди.

Кристина Щерева

„Нашата основна цел е да помогнем на хората, използвайки технологиите да променят ежедневието си – предизвиквайки своя страх да се опитат да го преодолеят и да реализират по-добре своя потенциал“, обясни Кристина Щерева, маркетинг директор на Samsung България.

Александра Петрова

Гост по време на представянето на Gear VR и кампанията „Предизвикай страха“ бе професионалният психолог Александра Петрова. По нейни думи устройството може да въздейства именно по начина по който се опитват да го правят психолозите, но позволява преодоляване на много пречки. Демонстрационните клипчета към Gear VR са разделени на нива, които според Петрова позволяват контролиране на т.нар. ниво на заливане, а от там – степенуването на емоцията и физиологичните усещания, постигайки ефекта на постепенното привикване. „Страховете се преборват именно по този начин – с директна конфронтация“, обясни тя.

Очилата Samsung Gear VR използват платформата на Occulus и позволяват 360-градусово триизмерно зрително изживяване. Устройството работи в комбинация няколко модела смартфони на компанията, използвайки техния дисплей. Цената на Gear VR у нас ще е 199 лв.

Развитието на кампанията „Предизвикай страха“ #BeFearless може да бъде следено на корпоративната страница на Samsung Bulgaria във Facebook.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
ТОП100 НА ТЕХНОЛОГИЧНИТЕ КОМПАНИИ


Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Стандартизирането към добрите практики на ITIL: приоритет за VIVACOMСтандартизирането към добрите практики на ITIL: приоритет за VIVACOM

Разговор с Росен Тончев, новият директор на дирекция „Информационни технологии“ на телекомуникационния оператор.

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас