Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Бизнес
23 ное
2015
 
 

Fujitsu трансформира бизнеса си към човешко-ориентирани иновации

1699 прочитания
Страница 1 от 2

Констанца Кадънкова, Мюнхен

Трансформацията на Fujitsu в Европа към компания, предлагаща ориентирани-към-човека-иновации, ще приключи до края на месец март 2016 г., заяви Дънкан Тейт, директор и корпоративен изпълнителен директор, изпълнителен вицепрезидент и ръководител на региона Европа, Близък изток, Индия и Африка (EMEIA) във Fujitsu.

Дънкан Тейт, FujitsuСтратегическата насока към въвеждане на човешко-центричния модел започва с промяна на бизнес моделите, цифрови иновации и засилване на световното присъствие на организацията, за да може Fujitsu да предоставя свързани услуги и да осигури по-силна ангажираност на потребителите си, допълни Тейт.  „Fujitsu помага на потребителите по целия свят да се възползват уверено от цифровите възможности, като им помагаме да бъдат „дигитално-балансирани предприятия”, тоест да балансират между ИКТ и цифровата иновация.

Прочетете още: Форумът на Fujitsu в Мюнхен ще събере 10 000 гости от над 80 държави

Съвременните организации трябва да балансират рисковете и разходите от всяко решение, което взимат, докато дигитализират без прекъсване ежедневните си дейности. Правилният баланс е уникален за всеки потребител и никога не е линеен процес; в случая не става въпрос дали да направите едно или друго нещо. Изборът дали да ползвате софтуер с отворен код или лицензиран; частно или публично решение; стабилни ИТ или бързи ИТ. Списъкът може да продължи, а въпросите са тежки и трудни. От опита ни с над 5000 големи ИКТ проекта по света, ние във Fujitsu разбираме как да подкрепяме клиентите да трансформират производителността и да взимат правилните решения при създаването на цифрово-балансирани предприятия”, коментира Дънкан Тейт.

Майкъл Кийгън, ръководител на продуктовия бизнес за региона на EMEIA и председател на Великобритания и Ирландия във Fujitsu също потвърди намерението на компанията да постави човека в центъра на информационните технологии. „Нито една компания не разполага с всички отговори, затова трябва да слуша внимателно клиентите си”, добави той.

Майкъл Кийгън, FujitsuНовините бяха оповестени по време на годишния форум на компанията Fujitsu Forum, който се състоя на 18 и 19 ноември в световния конгресен център в Мюнхен (International Congress Center Munich - ICM). Според водещата японска ИКТ компания, предлагаща пълен набор от технологични продукти, решения и услуги, форумът е най-голямото ИТ събитие в рамките на Европа, домакинствано от вендор. Двудневното събитие, което включваше и изложбена зала с размери 3 500 квадратни метра, привлече над 12 000 клиенти и партньори от повече от 80 държави, представляващи 3 000 предприятия. Тази година то се проведе под наслов “Човешко-центрична иновация в действие“ и с него Fujitsu отбеляза 80-годишния си юбилей, показвайки по какъв начин оптималната комбинация от информация, инфраструктура и хора помага на организациите по света да постигнат целите си, и да трансформират бизнесите си за устойчив успех. Основните теми на форума бяха: цифров бизнес, хибридни ИТ, мобилност на предприятието, бизнес-центрична инфраструктура.

За региона на EMEIA Дънкан Тейт подчерта, че бизнес трансформацията ще има за цел засилване на фокуса на компанията върху услугите. Чрез предоставянето на модела на свързаните услуги в региона, чрез засилване на продажбите, ориентирани към услуги и дигитални технологии, и чрез по-добра ефективност за постигане на общи функции в региона, EMEIA ще може да предложи по-добро обслужване на клиентите, още по-качествени услуги за своите потребители от Fortune 500, и ще повиши способността си да реагира бързо и ефективно на потребителските нужди.

1 2
НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Тод Англин, Progress:  София има страхотна общност от софтуерни разработчициТод Англин, Progress: София има страхотна общност от софтуерни разработчици

Конференцията DevReach се завръща в София, има месец до събитието, а всички билети вече са разпродадени, коментира главният евангелист на Progress.

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас