Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Технологии
13 ное
2015
 
 

Българите с електрическа самобръсначка не я заменят за традиционна

66% от анкетираните мъже в големите градове предпочитат Philips, показва изследване на TNS.

3882 прочитания

42% от българските мъже биха използвали електрическа самобръсначка като основен метод, а още 26% не биха заложили изобщо на обикновената самобръсначка. Идеалното бръснене трябва да е бързо (да отнема 3 до 5 минути), да е прецизно и (по възможност) без наранявания по лицето, като кожата да стане перфектно гладка и мека. Това показват резултатите от национално представително проучване за нагласите на мъжете в България спрямо бръсненето, проведено от агенция TNS по поръчка на Philips България, каза Ангелина Кръстева, маркетинг мениджър на Philips България.

Ангелина Кръстева, маркетинг мениджър на Philips България, представя новата серия самобръсначки Philips 7000

Повечето българи използват крем или пяна, а две трети от анкетираните употребяват автършейв. За българския мъж бръсненето е част от живота му и всекидневна необходимост, която почти винаги е скучна и безинтересна. Основни недостатъци на този сутрешен ритуал са губенето на време, рискът от порязване и неизбръснати части на лицето“, коментира Силвия Симеонова от TNS. В проучването са участвали 604 мъже на възраст от 15 до 45 години, живеещи в големите областни градове, като 500 анкети са направени онлайн, а отделно са направени 104 дълбочинни фокусни групи или индивидуални интервюта на мъже, които се бръснат ежедневно, добави тя.

Прочетете още: Над 2800 кандидати за домашно тестване на телевизори Philips

Силвия Симеонова, TNS

42% от анкетираните биха използвали основно електрическа самобръсначка, а още 26% не биха заложили изобщо на обикновената самобръсначка. Според 64% от участниците ползването на електрическа самобръсначка отнема по-малко, а 51% залагат на този метод, защото могат да използват самобръсначката във всякакви условия, например в офиса или докато са в командировка. Всъщност 78% от мъжете, които използват електрическа самобръсначка, се бръснат именно в офиса (явно нямат време за това вкъщи или се налага да се бръснат повече от 1 път на ден), а 67 на 100 я използват по време на пътувания.

Според анкетата, Philips e предпочитаната марка електрически самобръсначки сред използващите този метод на бръснене, като 66% използват тази марка. Следват Braun с 20% и Remington с 6%. 99 на сто от българите, които имат електрическа самобръсначка, са доволни от нея и ще продължат да използват в бъдеще. 62% от анкетираните български мъже са си купили уреда сами, а 38% са го получили като подарък. 58 на сто от анкетираните търсят в интернет информация относно електрическите самобръсначки.

И това не е случайно, тъй като най-високият клас самобръсначки на Philips изискват доста дълбок джоб и потребителят иска да знае предварително какво получава срещу парите си.

Самобръсначките от серия 9000 разчитат на иновативна технология V-Track, чрез която всяко косъмче, дори на най-труднодостъпните места, е в оптималната позиция спрямо ножчетата, като по този начин се постига гладко бръснене без нараняване на кожата. Технологията AquaTec позволява и мокро, и сухо бръснене, а самата машинка се почиства лесно под течаща вода. Литиево-йонна батерия осигурява 50 минути работа или около 17 бръснения. Цялостното зареждане става за 1 час, но има и вариант за бързо зареждане, стигащо за едно бръснене, посочват от Philips.

Дисплеят на самобръсначката показва доста информация, включително индикатори за ниво на батерията, за за почистване, за изтощена батерия, за смяна на бръснещите глави и за заключване при пътуване. В комплекта на серия 9000 е приложена машинка за оформяне на брада SmartClick, както и комплект за интелигентно почистване SmartClean PRO.

Новата серия Shaver 7000 е доста по-евтина (под 300 лв.) и предлага друга система за следване контурите на лицето - GyroFlex 2D и ножчета DualPrecision. И този модел може да се ползва 50 минути с едно зареждане на батерията, а в комплекта има прецизен тример и калъф за пътуване. Уплътнението Aquatec осигурява безпроблемно мокро бръснене, като почистване също става само с изплакване на главите под течаща вода.

Дисплеят и на този модел има двустепенен индикатор за батерията, индикатор за изтощена батерия, за зареждане, за заключване при пътуване, както и индикатор за бързо зареждане. Бързото зареждане за 3 минути осигурява енергия за едно бръснене, посочват от Philips.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
Фирмите представят

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Мартин Райхле: R&M развива бизнеса си с иновативни и качествени решенияМартин Райхле: R&M развива бизнеса си с иновативни и качествени решения

2018 г. е най-добрата година за бизнеса на компанията, разработваща и произвеждаща системи с швейцарско качество вече 55 години, заяви Мартин Райхле, един от съсобствениците на Reichle& De-Massari (R&M)

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас