Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Бизнес
09 ное
2015
 
 

Forrester: 2016-та ще е годината на клиента

Анализаторът публикува прогнози за следващата година.

3258 прочитания
Страница 1 от 2

2016-та ще е година на действието. Ще процъвтяват онези, които се грижат за удовлетворяване потребностите на клиентите си. Позициите на онези, които не отделят  достатъчно внимание на тази сфера, ще започнат да отслабват, предупреждава анализаторът Forrester Research.

Ръководителите на ИТ отдели и техните екипи са призвани да изиграят важна роля в това да помогнат на организациите (а в някои случаи и да оглавят инициативите в съответните направления) при адаптирането към новите условия и постигането на успех в “епохата на клиента”.

От Forrester Research изброяват основни тенденции, които ще се наблюдават през следващата година. Към всяка тях от компанията дават и своите препоръки към ИТ отделите.

Прочетете още: Predicta: Да опознаеш клиента и да го задържиш

1. Персонализация

Качеството на контекстното обслужване, отчитащо персоналните особености на клиента, ще стане решаващ фактор при определяне на победителите в борбата за неговия ум и неговия портфейл.

ИТ препоръка: Анализаторите съветват справяне с безпорядъка, пречещ за реализирането на стратегии по привличане, обслужване и задържане на клиенти. ИТ директорът трябва да приема активно участие в оптимизацията и рационализацията на базовите ИТ инфраструктури, съдействайки за създаването на надеждна основа за иновационни бизнес технологии.

2. Фокус върху впечатленията на клиента

Реализирайки ярка стратегия за обслужване, предвиждаща усъвършенстване на вътрешните процеси, ръководителите могат да изострят противоречията си с онези, които решават тактическите задачи и общуват директно с клиентите.

ИТ препоръка: Създаване на навици, които помагат в обслужването на клиентите (с отчитане на техните мнения и желания), разработката на нови продукти и услуги, както и анализирането на данните. Анализаторите съветват мениджърите да изискват допълнителни ИТ активи, които да им помагат за овладяване на инструменти за планиране на конкретни действия, основаващи се на реални данни.

3. Новата роля на ръководителя

В процеса на адаптация на компанията към пазара, където управлява клиентът, трябва да се сменят и начините на управление.

ИТ препоръка: Инициативите за ориентиране към клиента трябва да идват от висшето ръководство. Но ако ИТ ръководителите не могат да предложат адекватни бизнес технологии, които да позволят реализиране на подобен замисъл или да подчертаят ново отношение в тази насока, то са възможни понижавания, предупреждават от Forrester.

4. Нова организационна култура

Инвестициите в организационна култура помага за ускоряване темповете на реформиране и развитие на бизнеса.

ИТ препоръка: Анализаторската компания препоръчва оттласкване от обичайния начин за вършене на нещата и преминаване към нов ИТ организационен модел (ако все още не е налице такъв), който зависи от всеки конкретен бизнес. Необходимо е да се изисква от ръководителите отказ от използване на изолирани системи.

1 2
НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Рей О’Фаръл, VMware: Светът на облаците ще е хибриденРей О’Фаръл, VMware: Светът на облаците ще е хибриден

Техническият директор на компанията е уверен, че публичните услуги няма да заменят собствените сървъри.

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас