Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Вести
06 окт
2015
 
 

MasterCard ще използва пръстови отпечатъци при онлайн пазаруване

3251 прочитания

Набор от технолоични решения за доказване самоличността на потребителя и опростяване на онлайн пазаруването представи MasterCard. Пакетът се нарича Identity Check и използва пръстови отпечатъци на картодържателя, както и еднократни пароли, изпратени чрез кратко съобщение (SMS).

Според MasterCard съществуващите методи за доказване на самоличността понякога дори отказва купувачите да пазаруват от интернет страниците на търговците. „В наши дни хората пазаруват на всички видове устройства и очакват от технологиите да улеснят и повишат сигурността на този процес – посочва Аджай Бала, президент "Бизнес решения за сигурност", MasterCard. – Точно това предлага Identity Check."

Прочетете още: Apple Pay разплащанията с Visa акостират и в Европа

Тенденция при тези технологии в момента е вместо да работят на базата на това какво потребителят знае (пароли), да се разчита на това какво потребителят има (мобилен телефон или друго умно устройство) и кой е всъщност (биометрични данни). От месец насам картодържатели в Холандия вече използват биометрични плащания, а подобен тест се провежда и в САЩ.

Щатските финансови институции ще могат да се включат в програмата MasterCard Identity Check от средата на 2016 г., а в останалите страни по света - от 2017 г.

Според проучване на MasterCard 53% от купувачите забравят основни пароли повече от веднъж седмично, като това им отнема повече от 10 минути да рестартират акаунтите си. В резултат повече от 1/3 от хората оставят онлайн покупката. От друга страна всеки 6-ти от 10 споделя, че това е довело до пропускане на транзакция, която зависи от времето като закупуване на билети за концерт, например. Повече от половината искат да видят паролите заменени от по-удобен метод, който същевременно предоставя същото ниво на защита и спокойствие.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
Фирмите представят

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Мартин Райхле: R&M развива бизнеса си с иновативни и качествени решенияМартин Райхле: R&M развива бизнеса си с иновативни и качествени решения

2018 г. е най-добрата година за бизнеса на компанията, разработваща и произвеждаща системи с швейцарско качество вече 55 години, заяви Мартин Райхле, един от съсобствениците на Reichle& De-Massari (R&M)

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас