Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Мобилни приложения
28 авг
2015
 
 

Google ще блокира част от съдържание с Adobe Flash от 1.09

Важното съдържание все още ще се стартира автоматично в Google Chrome, но по-маловажните неща не, за да се подобри живота на батериите.

3036 прочитания, 32 коментара

Важното съдържание все още ще се стартира автоматично в Google Chrome, но по-маловажните неща не, за да се подобри живота на батериите.От 1 септември Google ще пречи на част от Flash съдържанието да се възпроизвежда автоматично, като тази промяна бе решена в началото на тази година с цел подобряване работата на браузъра.

Технологията Flash на Adobe Systems все още се ползва масово за мултимедийно съдържание, но проблеми със сигурността и производителността доведоха до съвети за избягването й.

През юни Google обяви, че планира да спре Flash съдържание, което не е централно за уеб страница, но ще позволи на друго съдържание като видео да се възпроизвежда автоматично. Според компанията, Flash твърде бързо изтощава батериите на лаптопите.

Прочетете още: Mozilla блокира изцяло Adobe Flash в своя браузър

Има и въздействия върху сигурността, които обаче Google не споменава. Уязвимостите във Flash са сред най-често срещаните начини, по които зловредните кодове стигат до компютрите.

Въпреки че през последните години Adobe предприе редица стъпки за подобряване сигурността на Flash чрез по-бързи обновявания и преразглеждане на кода, това все още е масово използван вектор за атака.

Промяната ще влезе в сила от 1 септември за браузерите Chrome, заявиха от Google. Потребителите ще имат опция да възпроизвеждат съдържанието, но ще трябва да настроят параметрите на браузера си така, че автоматично да възпроизвежда съдържание, изискващо Flash добавка (вж. как на снимката)

Настройки на браузъра Chrome за показване на flash съдържание

Google вече преобразува базирано на Flash рекламно съдържание във формат HTML5, което позволява на някои типове видео да се възпроизвеждат естествено в уеб браузъри без допълнителни софтуерни добавки.

Компанията насърчава онези, които качват реклами в нейната Display Network, да се уверят, че рекламите им са преобразувани в HTML5.

IDG News Service

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
Фирмите представят

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Дмитри Черевик: Цел №1 за местния офис на Progress е растежДмитри Черевик: Цел №1 за местния офис на Progress е растеж

ПРОФИЛ Progress е водещ доставчик на технологии за разработка и пускане на приложения. Компанията дава възможност на независимите софтуерни вендори да създават и пускат приложения за бизнеса, включващи когнитивни възможности, които чрез ...

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас