Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Цифрова телевизия
27 авг
2015
 
 

DTH платформата на Нетера има 2500 ТВ канала и 15 оператора

Нетера представи своята DTH платформа на изложението IBC 2015

4903 прочитания, 22 коментара

През 2013 г. Нетера пусна на пазара своята DTH платформа като услуга (PaaS), която предлага на своите партньори оператори като решение тип „бял етикет“. Това означава, че платформата се използва от телеком оператори, които предоставят нейните услуги под собствена марка. DTH решението е базирано на съвременна цифрова главна станция със статистическо мултиплициране и решения за playout, обяснява Даниел Бончев, маркетинг специалист в Нетера. Компанията представя своето решение на изложението IBC 2015 в Амстердам заедно с Playbox Technology.

Neterra Teleport

На платформата вече са качени над 2500 телевизионни канала, а нейните клиенти са над 15 оператора в Европа и Африка. Наземното разпространение на съдържание се извършва през мрежата на NetIX – водещата глобална платформа, базирана на технологията Carrier Ethernet. Излъчването и приемането на спътникови канали в София Tелепорт се обслужва от две независими локации в България, както и във Великобритания, Германия и Израел, допълват от Нетера.

Прочетете още: Нетера ще партнира за DTH услугите с израелската Spacecom

„Платформата ни се използва от телекомуникационни оператори, които имат нужда да обогатят портфолиото си със спътникови и IPTV услуги за дома, без да се налага да инвестират в цифрови главни станции и playout апаратура. Фирмата предлага договаряне на съдържание, методи за оптимизиране на разходите, обучение на служителите на клиента, обяснява Бончев. - Стъпвайки на доказания си опит в поддръжката на комплексни решения, Нетера въвежда в практиката революционната „Диагностика на ограничените състояния“ - нов подход, който донася предсказуемост в процесите на анализ и диагностика в реални ситуации“, добавя той.

Клиентите на платформата имат онлайн достъп до най-важните параметри на услугите си чрез системата за мониторинг Neterra Online Monitoring System (http://noms.neterra.net).

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
ТОП100 НА ТЕХНОЛОГИЧНИТЕ КОМПАНИИ


Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Стандартизирането към добрите практики на ITIL: приоритет за VIVACOMСтандартизирането към добрите практики на ITIL: приоритет за VIVACOM

Разговор с Росен Тончев, новият директор на дирекция „Информационни технологии“ на телекомуникационния оператор.

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас