Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Интернет
30 юли
2015
 
 

Съосновател на YouTube: хората да плащат за услугите

YouTube ще пусне абонаментна услуга без реклами, която ще е налична до края на годината.

4082 прочитания

Един от съоснователите на YouTube – Чад Хърли, мисли, че планът на Google да пусне платена абонаментна версия без реклами на услугите на YouTube е страхотна идея.

YouTube се разрастна мащабно от пускането си през 2005 г. и година по-късно беше купена от Google. За да подкрепи постоянния си растеж, сайтът трябва да предостави правилните инструменти, за да могат хората да създават и да публикуват видеосъдържание, дори ако това може да доведе до разходи за потребителите, твърди Хърли.

„Има различни форми на [видео по заявка]“, казва той, предполагайки, че за някои видеа може да си заслужава да се плати. YouTube има нужда от инструменти, които да помогнат на хората да създават по-добро съдържание, да вземе решение как да се правят пари от техните видеа, и да таксува абонатите, допълни той.

Прочетете още: Музикаутор сключи споразумение с Google Play Music

Запитан дали ще се иска плащане от страна на потребителите за да гледат определени видеа, Хърли отговори: "Мисля, че това е възможност".
Хърли разкри идеите си в интерво за Bloomberg Television.

Google подготвя aбонаментна услуга без рекламни съобщения за YouTube канала, която ще бъде пусната до края на годината, очаква се тя да струва по около US$10 на месец.

YouTube вече предлага платена версия на своята услуга за музикални фенове наречена YouTube Music Key, която беше пусната миналата миналата година.

По време на интервюто за Bloomberg, Хърли критикува някои аспекти на бизнеса на YouTube. Според него, големите студиа и ТВ канали често се ползват от по-изгодни условия за излъчване на реклама, отколкото независимите производители на видео, но трябва да има равнопоставеност.

От 2013 година YouTube премина към единен стандартизиран модел на споделяне на приходите, при който YouTube получава 45% от постъпленията от реклама. Малките производители обаче трудно успяват да направят пари от реклами.
YouTube е значителен източник на реклами за Google. По данни на Google, средният размер на приходите от рекламодател за YouTube е скочил с 60%, а броят на рекламодателите, които пускат рекламни видео в YouTube се е увеличил с 40 на сто спрямо миналата година.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Рей О’Фаръл, VMware: Светът на облаците ще е хибриденРей О’Фаръл, VMware: Светът на облаците ще е хибриден

Техническият директор на компанията е уверен, че публичните услуги няма да заменят собствените сървъри.

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас