Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Виртуализация и облаци
04 юни
2015
 
 

Болярка вече работи с облачната платформа Salesforce.com

Пивоварното предприятие се довери на Некст Консулт за внедряването.

3864 прочитания

Пивоварното предприятие „Болярка ВТ“ АД успешно внедри облачната платформа – Salesforce.com. От организацията - част от групата на Мел инвест холдинг уточняват, че благодарение на новото технологично решение ръководството на компанията има възможност бързо и лесно да взима информирани и адекватни управленски решения.

Пивоварното предприятие Болярка ВТ АД успешно внедри облачната платформа – Salesforce.com

Производителят на бира с марките Болярка, Kaltenberg, Warsteiner, Schweik, Балканско пиво и Диана, присъства в над 20 000 обекта в страната и работи с повече от 100 дустрибутора на територията на България. През времето, това наложило търсенето на подходящ инструмент, който да позволява по-ефективно управление на информацията - от нейното постъпване в реално време, през своевременното ѝ анализиране, до взимането на мениджърско решение по отношение на продажбите и позиционирането на бранд на пазара.

Прочетете още: Некст Консулт със статут на официален риселър на Salesforce

„За да планираме успешно продажбите на толкова много видове опаковки и марки, ни е необходима информация от пазара, която да анализираме и да ни помага за успешното планиране“, заяви Димитър Драголов, търговски директор в „Болярка ВТ“.

След приблизително 3-годишно проучване на пазара в търсене най-подходящата за пивоварното дружество система за управление на взаимоотношенията с клиенти и партньори, мениджърският екип на компанията се спира на продукта Salesforce и внедрителя „Некст Консулт“ - стратегически партньор и риселър на Salesforce.com за страната. Ръководството на пивоварната избира „Некст Консулт“ след преценка на предимствата на компанията пред конкурентните алтернативи на пазара, най-вече в сферата на управленското консултиране по оптимизиране на търговски и маркетинг процеси и способностите на екипа по внедряване на CRM системи.

Освен пълните функционалности, които обхващат процеса по продажби от начало до край, друго основно предимство на Salesforce системата е облачната услуга, която позволява на компанията да не инвестира сериозни суми в материално-техническа база, отбелязва Вълко Вълев, председател на Съвета на директорите на „Пиво Инвест“.

Самото внедряване - от избора на системата, през анализа и оптимизирането на търговските процеси, до внедряването на Salesforce в търговските екипи на „Болярка“ и нейният реален старт, трае само 3 месеца. В рамките на този кратък срок консултантите от „Некст Консулт“ провеждат задълбочени анализи на процесите по продажби и маркетинг, дават предложения за тяхното оптимизиране и подпомагат тяхната реализация в средата на Salesforce системата в степен, която напълно отговаря на потребностите на „Болярка ВТ“, нейните търговци, мърчандайзъри, продуктови мениджъри и топ-мениджмънта, който е натоварен с взимането на трудните управленски решения и посоката, в която компанията ще продължи.

„Некст Консулт успяха много задълбочено да анализират нашите процеси и да пресъздадат самите процеси в платформата на Salesforce, коментира Ивайло Тодоров, финансов директор на „Болярка ВТ“ - Това е начинът, по който ние успяхме да бъдем толкова динамични, както нашите конкуренти, да взимаме толкова бързо решения, както и те, а даже и в някои области вече сме една крачка преди тях.“

Фирма „Некст Консулт“ е реализирала подобни внедрявания в още 15 български компании, сред които и компанията за куриерски услуги „Спиди“ АД. Според куриерската компания, след реализирането на облачната платформа Salesforce за автоматизиране на процесите по продажби и маркетинг в "Спиди", процесите са станали по-ефективни, търговците са получили свободата да сключват сделки, още докато са при клиента, а мениджмънтът – да взима управленски решения на база актуална информация в реално време.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
Фирмите представят

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Сергей Белоусов, Acronis: Отваряме развоен център в СофияСергей Белоусов, Acronis: Отваряме развоен център в София

Сингапурският специалист в областта на архивирането, възстановяването и защитата на данни създава свой голям инженерингов център в София, в който до 2-3 години трябва да работят над 200 високовалифицирани специалисти. Това обяви главният...

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас