Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Вести
15 апр
2015
 
 

TP-Link подобрява техническата си поддръжка с телефон и чат

Новите възуслуги ще са с работно време от понеделник до петък, в интервала 10:00-19:30 ч.

2872 прочитания

Телефонна линия и чат в реално време с цел техническа поддръжка вече предлага производителят на мрежово и комуникационно оборудване TP-Link в България. Услугата е достъпна на английски език за клиентите на компания и от Албания, Босна и Херцеговина, Косово, Сърбия и Македония.

+4 031 1011290  (номер с нормална тарифа, TP-Link не начислява допълнителни такси за тази услуга) е номерът за консултанска и техническа поддръжка, като услугата ще бъде активна от понеделник до петък, в интервала 10:00-19:30 ч. Потребителите ще могат да се възползват от всякакъв вид техническа помощ, включително подпомагане при инсталирането на рутер, техническа информация за пълната гама продукти и конфигуриране на настройките на безжичната мрежа в дома и офиса, обясняват още от TP-Link.

Заедно със стартирането на телефонната линия, компанията въвежда и нов дигитален комуникационен канал под формата на чат в реално време, достъпен на интернет страницата www.tp-link.ro. Чрез тази услуга потребителите ще имат възможност да разговарят на живо със специалист по мрежови технологии, директно  от своя компютър, таблет или смартфон.

Прочетете още: LTE рутер за дома и модел със сензорен екран обяви TP-Link

„Взехме решението да създадем телефонна линия за техническа поддръжка , за да съдействаме най- добре на нашите клиенти от Югоизточна Европа за дефинирането на техните нужди – каза Хермес Сонг,  генерален директор на TP-Link Румъния. – Подробности за продуктите и получаването на всякакъв вид техническа информация, от нашия специализиран екип е много по- лесно и бързо чрез телефонно обаждане или чрез директна комуникация.”

В извънработно време, потребителите могат да използват формуляра за поддръжка: www.tp-link.ro/support/contact/ или да изпратят имейл на support.ro@tp-link.com

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Сергей Белоусов, Acronis: Отваряме развоен център в СофияСергей Белоусов, Acronis: Отваряме развоен център в София

Сингапурският специалист в областта на архивирането, възстановяването и защитата на данни създава свой голям инженерингов център в София, в който до 2-3 години трябва да работят над 200 високовалифицирани специалисти. Това обяви главният...

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас