Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | ERP, CRM, BI
05 мар
2015
 
 

SAP и Jasper разработва заедно решения за интернет на нещата

Чрез сделката с Jasper, пионер в IoT областта, SAP ще може да събира повече данни за продукти, инсталирани навън

6386 прочитания, 20 коментара

Интернет на нещата наистина е Интернет на данните за всички неща около нас, а съчетаването на тази информация с други типове знания може да увеличи влиянието на тази нова област.

На Световния мобилен конгрес компаниите, фокусирани върху обработката и анализа на данните, обявиха нови съвместни инициативи. Една от най-мощните комбинации може да се окаже партньорството на пионера в IoT сферата Jasper Technologies с два от софтуерните гиганти SAP и Salesforce.

Чрез сделката с Jasper, пионер в IoT областта, SAP ще може да събира повече данни за продукти, инсталирани навън

Прочетете още: 35 нови клиенти за 2014 отчете SAP България

Jasper обяви партньорство със SAP, като нейната платформа ще бъде интегрирана със системата SAP Hana за анализ на Големи данни. Сделката ще даде на инженерните екипи и отделите по поддръжка повече информация за това как работят техните продукти навън и ще провежда анализи за първопричината за проблемите. През миналата година Jasper е събрала над 7 милиарда точкови данни и събития от своите 1900 корпоративни клиенти.

Чрез API интерфейси Jasper ще има достъп и до други слоеве то пакета с приложения и услуги на SAP.

Jasper продава своята SaaS платформа на компании, които я ползват за следене и контрол на продукти или оборудване, инсталирани навън. Тя е проектирана да обслужва всички функции, нужни за ползване на устройството като настройка, текущо обслужване и събиране на данни. Jasper продава своята SaaS платформа през мобилни оператори, като тя може да бъде разгърната и в няколко различни телекома, така че потребителите да имат глобално покритие.

Свързаните устройства могат да превърнат еднократните покупки на хардуер в текущо обслужване, например както наемаме копирни машини или коли, вместо да ги купуваме. Освен това производителите имат възможност да събират такси за обслужване от нещата, които вече са продали, точно както автомобилен производител продава пътна помощ и други услуги. Предприятията и някои крайни потребители искат сега да купуват неща по същия начин, по който купуват софтуер – като услуга, обяснява Макарио Нейми, вицепрезидент на Jasper.

Устройство, което постоянно изпраща доклади до своя производител, може да предостави данни в реално време за своето техническо състояние, за работата си, колко време и кога е било използвано. Днес търговските представители знаят, че има направена продажба, но не и кога техният клиент ползва продукта или дали той се е повредил. Подобна информация може да даде на доставчика много по-задълбочено познаване на неговите потребители и обстановката при тях, като им помогне да подобрят своите услуги и продукти.

Jasper и Salesforce ще осигурят съвместна работа на своите продукти, но компаниите няма да препродават продуктите на другия партньор. Потребителският интерфейс на Jasper ще бъде вграден в Salesforce, добавя Нейми.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
ТОП100 НА ТЕХНОЛОГИЧНИТЕ КОМПАНИИ

Фирмите представят

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Стандартизирането към добрите практики на ITIL: приоритет за VIVACOMСтандартизирането към добрите практики на ITIL: приоритет за VIVACOM

Разговор с Росен Тончев, новият директор на дирекция „Информационни технологии“ на телекомуникационния оператор.

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас