Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Софтуер
16 фев
2015
 
 

The Financial Times със семантична технология от Онтотекст

3796 прочитания

Британската медия The Financial Times (FT) внедрява семантична технология на българската компания Онтотекст. FT използва компоненти за анализ и автоматично тагиране на текст, семантичната база данни GraphDB и система за автоматично препоръчване на свързано съдържание, на базата на анализ както на смисъла на съдържанието така и на поведението на конкретния посетител на уеб сайта.

От Онтотекст, която е част от Сирма Груп, посочват, че това е поредната световна издателска група, която се доверява на техни продукти, след BBC, Press Association, Euromoney и др.

Според българската фирма семантичните технологии са иновативен сегмент, който позволява на компютърните системи да разбират по-добре езика на хората. Това ги прави особено полезни в медийната сфера, в различни научни дейности и всеки друг сегмент, свързан с обработката на големи обеми от информация.

Прочетете още: Онтотекст получи награда от BBC на състезанието NewsHack

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
Интервю

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Иван Георгиев, Kaufland Service: Развитието е ключово за бизнеса ниИван Георгиев, Kaufland Service: Развитието е ключово за бизнеса ни

Марката Кауфланд е позната у нас с веригата си от хипермаркети. Малцина обаче знаят, че от България се поддържат някои от нейните ключови системи, както и че тук се разработват перспективни технологии, които тепърва ще бъдат внедрявани в...

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас