Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Софтуер
16 фев
2015
 
 

The Financial Times със семантична технология от Онтотекст

4003 прочитания

Британската медия The Financial Times (FT) внедрява семантична технология на българската компания Онтотекст. FT използва компоненти за анализ и автоматично тагиране на текст, семантичната база данни GraphDB и система за автоматично препоръчване на свързано съдържание, на базата на анализ както на смисъла на съдържанието така и на поведението на конкретния посетител на уеб сайта.

От Онтотекст, която е част от Сирма Груп, посочват, че това е поредната световна издателска група, която се доверява на техни продукти, след BBC, Press Association, Euromoney и др.

Според българската фирма семантичните технологии са иновативен сегмент, който позволява на компютърните системи да разбират по-добре езика на хората. Това ги прави особено полезни в медийната сфера, в различни научни дейности и всеки друг сегмент, свързан с обработката на големи обеми от информация.

Прочетете още: Онтотекст получи награда от BBC на състезанието NewsHack

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Само за 6 месеца инициативата Vue Vixens е обучила над 400 жениСамо за 6 месеца инициативата Vue Vixens е обучила над 400 жени

Интервю с Джен Лупър, старши developer advocate в Progress и основател на Vue Vixens, лектор на конференцията DevReach 2018

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас