Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Бизнес
29 яну
2015
 
 

30% годишен ръст отчете Huawei Consumer Business Group за 2014

Компанията се фокусира върху премиум смартфони и успя да продаде устройства за $12,2 милиарда

2952 прочитания

С 30% са скочили продажбите на годишна база на Huawei Consumer Business Group, която обяви финансовите си резултати за 2014 г. Приходите са достигнали $12,2 милиарда, а доставките са се увеличили със 7,8% до 138 милиона устройства за 2014 г., включително 75 милиона смартфона, или с 45% повече от 2013 г..

През 2014 г. са увеличени доставките на смартфони от среден и висок клас, като техният дял е достигнал 18% от общите. От Huawei P7 са доставени 4 милиона броя само за 6 месеца след премиерата в Париж през май. В същото време Huawei Mate7 е изключително добре приет от бизнес потребителите и от него са доставени над два милиона броя само за 3 месеца след пускането му на пазара през септември миналата година, добавят от Huawei.

Представянето на Huawei Ascend P7. Снимка: Huawei Consumer BG

Прочетете още: CES 2015: Huawei представи визия за интегрирани проукти

Значителен е ръстът на приходите и от откритите канали (включително онлайн търговията), които възлизат на 41% от общите. До края на 2014 г. Huawei Consumer BG е отворила 630 специализирани магазина на марката.

Марката Honor, представена от Huawei през миналата година, също отбеляза впечатляващи резултати през 2014 г. Доставките на устройствата Honor са достигнали 20 милиона броя, от които над 8 милиона за Honor 3C, над 4 милиона за Honor 3X и над 3 милиона за Honor 6. До края на 2014 г. марката Honor е установила присъствие в повече от 60 държави в целия свят.

„Нашата стратегия да се фокусираме върху продукти от среден и висок клас пожъна успех, като 2014 се оказа година на значителни постижения в редица сфери като проучване и развитие на продукти, разпознаваемост на марката, разработка на каналите и растеж на пазарния дял, който затвърди нашата трета позиция на глобалния пазар на смартфони“, заяви каза Ричард Ю, CEO за Huawei Consumer Business Group.

"2015 г. ще е година на стратегическо разгръщане за Huawei Consumer Business Group, през която ще използваме различните възможности в интернет, „Интернет на вещите“ и автомобилните мрежи, за да постигнем успехи в различните бизнес сфери, включително продукти, марка, маркетинг, канали, търговия на дребно и онлайн търговия, твърдят от компанията. Марката Honor ще се съсредоточи върху интернет бизнеса, за да пренесе успешния си онлайн модел и отвъд океана", допълва Ричард Ю.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
ИТ МЕНИДЖЪР НА ГОДИНАТА
Започна регистрацията за конкурса „ИТ мениджър на годината“

Започна регистрацията за конкурса „ИТ мениджър на годината“

Наградите на списание CIO и сдружението „Клуб на ИТ мениджърите в България” се дават за значителни постижения в областта на управлението и развитието на информационните технологии.
Фирмите представят

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Само за 6 месеца инициативата Vue Vixens е обучила над 400 жениСамо за 6 месеца инициативата Vue Vixens е обучила над 400 жени

Интервю с Джен Лупър, старши developer advocate в Progress и основател на Vue Vixens, лектор на конференцията DevReach 2018

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас