Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Вести
08 яну
2015
 
 

CES 2015: Huawei представи визия за интегрирани проукти

Hilink е стратегия за предлагане на изцяло интегрирани решения за мобилен интернет на клиенти по цял свят

5713 прочитания

Над 100 продукта показа Huawei продукта на международното изложение за потребителска електроника CES 2015. Компанията представ последните модели смартфони, носима електроника, таблети, устройства за мобилен достъп, устройства за достъп от дома, устройства за „умен дом“, OTT и модули за превозни средства.

Huawei представи и визията си за ерата Hilink – стратегия за предлагане на изцяло интегрирани решения за мобилен интернет на клиенти по цял свят. От компанията обясняват, че пропдуктите й са разработени така, че да отговарят на разнообразните технологични нужди на потребителите в ерата на глобалния мобилен интернет. Платформата за домашно свързани смарт продукти, включваща решения за съхранение на данни и мултимедия, мониторинг на качеството на въздуха, смарт контакти, контролирано чрез инфрачервено дистанционно управление осветление и смарт вентилатор, както и много други, има за цел да осигури на потребителите лесна връзка навсякъде и по всяко време.

Щандът на Huawei на CES 2015

Прочетете още: Китайски компании все по-силно конкурират лидерите при смартфоните

На CES 2015 бяха показани и Huawei MediaPad T1 и X1, хибридната фитнес гривна TalkBand B1 с опция за превръщане в handsfree слушалка, мобилно устройство за достъп до интернет E5 PRO, устройства за домашен достъп PT500 и WS331C, OTT Huawei M330 и модулът за монтиране в превозни средства ME909Tu-565. Всички те демонстрираха интегрираното решение на Huawei Hilink.

„2014-а отбеляза най-големите ни постижения досега. Стратегията ни с фокус върху премиум продукти от среден и висок клас донесе резултати, като продажбите на смартфони на годишна база се увеличиха с 30% до над 11,8 млр. долара – споделя Ричард Ю, главен изпълнителен директор на отдела за потребителска електроника на Huawei. – Смартфоните P7 и Mate7 станаха популярни сред потребителите по цял свят. Междувременно глобалното влияние на нашата марка продължава да расте като Huawei стана първата китайска компания в топ 100 на най-добрите световни марки според Interbrand.”

От компанията отчитат ръст в популярността на марката от 52% през 2013 г. до 65% през 2014 г., а според IPSOS стойността на препоръчване на бранда е достигнала 43%.От там допълват още, че след успеха на смартфона Huawei P6 доставките на P7 са надхвърлили 4 млн. бр. шест месеца след представянето му на специалното събитие в Париж през май 2014 г.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
Фирмите представят
Преглед на тенденциите и обобщение на ERP пазара през 2018

Преглед на тенденциите и обобщение на ERP пазара през 2018

Какви нови и интересни неща може да ни разкаже Пламен Боев от Елит Софтуер

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Само за 6 месеца инициативата Vue Vixens е обучила над 400 жениСамо за 6 месеца инициативата Vue Vixens е обучила над 400 жени

Интервю с Джен Лупър, старши developer advocate в Progress и основател на Vue Vixens, лектор на конференцията DevReach 2018

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас