Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Вести
26 сеп
2014
 
 

10-издание на CMO Клуб България организира IBM

Компанията представи възможности за използване на big data решения за нуждите на ПР и маркетинга.

2964 прочитания

Джак Есселинк

Десетото юбилейно издание на CMO Клуб България бе организирано от IBM България. В рамките му компанията представи възможности за използване на big data решения и аналитика за нуждите на ПР и маркетинга. В него взеха участие водещи експерти на компанията, сред които Джак Есселинк, Евангелист в областта на BigData и методите за анализ, както и Райнер Пиркер, ръководител на MobileFirst отдела на IBM за Централна и Източна Европа.

„Бизнесът трябва да се възползва от BigData и технологиите за анализ на данни, за да опознае по-добре своите клиенти, тяхното поведение и нужди – сподели Джак Есселинк. – Ерата на интелигентните технологии настъпи, затова компаниите, трябва да започнат да ги прилагат, за да постигнат успех на все по-конкурентния пазар.“

„91% от хората, използващи мобилни устройства, са свързани непосредствено с тях през 100% от активната част на деня – посочи Райнер Пиркер. – Повечето проверяват смартфона си близо 150 пъти на ден. Затова в днешно време мобилните технологии са много добър начин за една компания да ангажира клиентите си и да си осигури по-висок растеж и възвръщаемост на инвестициите.“

Парис Чайлдрес

Парис Чайлдрес, мениджър бизнес развитие в Google България, който сподели повече за начините  за ангажиране на потребителите чрез видео съдържание. Останалите лектори на събитието бяха Мария Гергова-Бенгтсон, управляващ директор, United Partners и Живко Калотов, изпълнителен директор, ForestView България представиха възможностите за прилагане на BigData в областта на ПР и маркетинга.

Според IBM за три години CMO Клуб България се е утвърдил, като проект за маркетинг специалисти в България, който има за цел да помага в обмяната на идеи, добри практики и опит. По време на срещите, участниците получават стратегически насоки от водещи български и международни експерти в бизнеса. Десетото издание на клуба се проведе под мотото „Една история за маркетинг мениджъри“ в партньорство с проекта „Кутия за приказки“.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
Фирмите представят
Безпрецедентна производителност в новите супербързи х86 сървъри на FUJITSU

Безпрецедентна производителност в новите супербързи х86 сървъри на FUJITSU

Изключително бързи възможности за обработка на трудоемки и тежки задачи, както и на невъобразими до момента количества данни

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Мартин Райхле: R&M развива бизнеса си с иновативни и качествени решенияМартин Райхле: R&M развива бизнеса си с иновативни и качествени решения

2018 г. е най-добрата година за бизнеса на компанията, разработваща и произвеждаща системи с швейцарско качество вече 55 години, заяви Мартин Райхле, един от съсобствениците на Reichle& De-Massari (R&M)

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас