Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Бизнес
30 май
2014
 
 

Microsoft и Salesforce.com с договор за глобално партньорство

Компаниите ще интегрират Microsoft Windows и Office със CRM софтуера на Salesforce.com.

3630 прочитания

Microsoft и Salesforce.com станаха корпоративни приятели, като обещаха да интегрират своите флагмански продукти чрез т.нар. от тях „глобално стратегическо партньорство".

Сатя Надела и Марк Бениоф, главни изпълнителни директори на Microsoft и Salesforce, обявиха стратегическо партньорство. Снимка: Microsoft

Споразумението ще даде възможност за интеграция на CRM софтуера на Salesforce.com с операционната система на Microsoft Windows, платформата за облачни услуги Azure и пакета Office, обявиха компаниите в четвъртък.

Въпреки че Microsoft има свой собствен конкурентен CRM софтуер Dynamics, сделката идва в отговор на многобройните заявки от потребителите, които ползват продукти на Salesforce и Microsoft и искат те да работят по-добре заедно, обясниха шефовете на двете компании на съвместна пресконференция.

„Това партньорство ще помогне на потребителите да извлекат повече ползи от нашите технологии. То им дава достъп до услугите, от които се нуждаят, за да са продуктивни, да си сътрудничат, да продават, за излязат на пазара където и да работят, каза Сатя Надела, СЕО на Microsoft. - В Microsoft сме фокусирани върху създаването на най-добрите изживявания за продуктивност и облачни платформи, като осигуряваме на нашите потребители да се преуспяват в мобилния и облачния свят."

Главният изпълнителен директор на Salesforce Марк Бениоф каза: „Потребителите се нуждаят и искат от нас да работим заедно. Те искат това партньорство много силно. Искат да могат да работят с Office 365, с Excel, с Outlook, с всички приложения на Microsoft и да са способни да работят със Salesforce, затова ние трябва да работим заедно в полза на нашите потребители."

Надела добави, че Microsoft ще се стреми и към други партньорства, които да подсилят платформите на Microsoft чрез интеграция с продукти на трети страни и да направят живота на общите потребители по-лесен. „В този дух бих желал да започнем нови партньорства, които да добавят стойност за цялата индустрия", каза той.

Компаниите планират да пуснат Salesforce1 за Windows и за Windows Phone 8.1, продукт, който според компаниите ще даде възможност на потребителите да достъпват Salesforce от своите Windows устройства. Предварителната версия ще се появи през есента, а клиентската версия се очаква през следващата година.

Те планират още да разработят Salesforce за Office 365, като по този начин потребителите ще могат да отварят, споделят и редактират Office документи вътре в Salesforce и през Salesforce1 чрез Office Mobile, Office for iPad и Office 365.

Salesforce for Office 365 ще даде възможност на клиентите да ползват OneDrive for Business и SharePoint Online като хранилища за Salesforce, както и да ползват Salesforce и Outlook заедно с ново приложение. Ще бъде възможно с този продукт да се визуализират и анализират данни от Salesforce с помощта на Excel и Power BI. 

Споразумението веднага повдига въпроси за влиянието му върху продукта на Microsoft Dynamics CRM, който ще се конкурира със Salesforce.

По този въпрос Надела отклони темата, казвайки, че в момента се обсъжда само партньорството със Salesforce.

Бениоф бе малко по-откровен, като посочи, че партньорството се отнася до основните продукти на двете компании, които им носят най-големи приходи – CRM софтуерът на Salesforce и Microsoft Windows и Office. Коментарът предполага, че Microsoft иска чрез партньорството да създаде на франчайзинг за Windows и Office, дори това не е от полза за Dynamics CRM.

Бениоф каза още, че той отдавна е търсил силно партньорство с Microsoft. Той похвали неотдавнашните промени като избирането на Надела за шеф и фокусирането на Microsoft върху облачните изчисления, които са „асфалтирали" пътя за сегашното споразумение. В миналото Бениоф, който винаги е говорел открито, бе доста критичен към Microsoft. 

IDG News Service, Маями 

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
Фирмите представят

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Мартин Райхле: R&M развива бизнеса си с иновативни и качествени решенияМартин Райхле: R&M развива бизнеса си с иновативни и качествени решения

2018 г. е най-добрата година за бизнеса на компанията, разработваща и произвеждаща системи с швейцарско качество вече 55 години, заяви Мартин Райхле, един от съсобствениците на Reichle& De-Massari (R&M)

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас