Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Бизнес
26 фев
2014
 
 

Привличането на TeleTech e изключителен успех за Софика Груп

С избора си да стане част от TeleTech, Софика Груп ще предлага по-широк и по-детайлен набор от услуги на клиентите.

4257 прочитания

На 25 февруари т.г. водещата световна компания в предоставянето на аналитично и технологично базирани клиентски решения, базираната в Колорадо - TeleTech Holdings Inc., съобщи, че придобива най-голямата българска аутсорсинг компания – Софика Груп. В момента в българското дружество работят 800 специалисти, които обслужват клиенти на повече от 15 езика. Софика Груп има офиси в София и Пловдив, България и в Скопие, Македония.

Съгласно условията на споразумението, Софика Груп ще стане част от направлението „Customer Management Services” (Услуги за управление на клиентите) на TeleTech, което ще предоставя услуги за „управление на жизнения цикъл на клиентa” („Customer Lifecycle Management” – CLM) през множество канали, на над 18 езици в Централна и Източна Европа. Окончателното споразумение вече е подписано и придобиването ще приключи следващата седмица. На този етап не се коментират финансовите параметри на придобиването.

Относно ефекта от сделката разговаряме със Стефан Бумов, изпълнителен директор на Софика Груп (на снимката).

Прочетете още: Щатската компания TeleTech придоби българската Софика Груп

Стефан Бумов, изпълнителен директор на Софика Груп. Снимка: Computerworld България

По какъв начин ще се отрази придобиването на Софика Груп от TeleTech? Какви промени предстоят за дейността, бизнеса, ръководството, търговската марка и името, екипа, клиентите на българското дружество?

Важно е да отбележа, че привличането на стратегически инвеститор като TeleTech e изключителен успех за Софика Груп и още една висока оценка за висококвалифицираните ни специалисти. Считам, че това е и сериозно признание за зрелостта на аутсорсинг индустрията в България и за страната ни като инвестиционна дестинация.

Софика Груп работи усърдно, за да създаде лидерски бранд в Централна и Източна Европа за своите клиенти и служители. За момента марката ще остане, както е. По-нататък TeleTech ще работи със Софика Груп, за да даде интегрирано бранд послание към световния пазар по отношение на услугите, които предлагат.

Дo момента TeleTech не оперираше в Централна и Източна Европа. В същото време, Софика Груп има сериозни позиции в региона, изграден силен управленски екип и персонал. TeleTech възлага на настоящия управленски екип да продължи да ръководи дейността на Софика Груп, както и да подпомага обслужването на клиентите на TeleTech от региона на нови езици и с допълнителни възможности.

Като компания собственост на TeleTech, Софика Груп ще бъде под ръководството на глобалните и регионални структури на направлението Customer Management Services (СМS). Ежедневната дейност ще продължи да се управлява от местния екип на Софика Груп в тясно сътрудничество с регионалния мениджмънт на направлението СМS.

С избора си да стане част от TeleTech, Софика Груп ще предлага по-широк и по-детайлен набор от услуги на клиентите. Те ще имат достъп до аналитичните решения на TeleTech и услугите за генериране на приходи, широк набор от технологични и инфраструктурни възможности, както и покритие на допълнителни езици и часови зони. Клиентите на TeleTech ще се възползват от допълнителни езици и географското покритие. 

Относно сделката споменахте, че "обещава да създаде отлични перспективи пред служителите и компанията". Можете ли да внесете конкретика?

TeleTech e ентусиазирана от възможността да предоставя допълнителни възможности на своите клиенти и тези на Софика Груп. С увеличаване на нашия общ бизнес, се надяваме да създадем и нови перспективи за служителите.

Какво ще се случи с настоящите клиенти на Софика?

TeleTech и Софика Груп ще останат напълно фокусирани върху изпълнението на ангажиментите към нашите съвместни клиенти. Ние ценим партньорството ни с клиентите и с нетърпение очакваме нашия общ бизнес да се разраства.

Въпросите зададе Констанца Григорова

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Рей О’Фаръл, VMware: Светът на облаците ще е хибриденРей О’Фаръл, VMware: Светът на облаците ще е хибриден

Техническият директор на компанията е уверен, че публичните услуги няма да заменят собствените сървъри.

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас