Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Монитори
29 яну
2014
 
 

Toshiba Europe с амбиции за пазара на професионални дисплеи

Компанията ще навлезе с широка гама продукти, таргетирани към разнообразие от нужди и изисквания в сектори като образование, хотелиерство, здравеопазване, транспорт, търговия, отдих и туризъм.

4485 прочитания

Професионални дисплеи за целодневна реклама ще предлага Toshiba Europe. Навлизането на компанията в този бизнес сегмент стартира от Великобритания, Франция и Германия и ще продължи в други европейски страни през 2014 година. Официалният дебют на продуктовата гама се очаква на изложението Integrated Systems Europe (ISE) в Амстердам, което ще се проведе в периода 04-06 февруари.

Според Toshiba Europe комбинирането на технологиите и натрупания опит, които компанията има на потребителския пазар, с индивидуални решения, които да предложи на професионалния сегмент като целодневна употреба, удължени гаранции и  специално ориентирани към изискванията на конкретния бизнес режими на работа, дават всички основания Toshiba да се превърне в силен играч на този растящ пазар.

Toshiba Europe  ще навлезе с широка гама продукти, таргетирани към разнообразие от нужди и изисквания в сектори като образование, хотелиерство, здравеопазване, транспорт, търговия, отдих и туризъм. Решенията към момента включват професионални означителни дисплеи и OPS свързаност, предназначени за целодневна реклама, излъчвана на по-малки телевизионни екрани, както и Ultra HD модели. 

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Рей О’Фаръл, VMware: Светът на облаците ще е хибриденРей О’Фаръл, VMware: Светът на облаците ще е хибриден

Техническият директор на компанията е уверен, че публичните услуги няма да заменят собствените сървъри.

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас